Adviseur Zorg en Veiligheid

Gemeente Meierijstad

Gemeente Meierijstad
€6.844 — €7.821 / maand
8 maanden
HBO
Nog 14 dagen

Dit ga je doen

Ervaren adviseur op gebied van zorg en veiligheid. Je pakt de zware casuïstiek op, zet in op bestuurlijke maatregelen, coördinatie team TOM: onbegrepen gedrag/ zorgmijders en uitzetten casuïstiek.

  • Je voert gesprekken, stuurt op het voorkomen van escalatie en zoekt naar oplossingen voor veiligheidsvraagstukken
  • Je stelt dossiers op en zorgt voor een tijdslijn bewaking
  • Je geeft uitvoering aan de aanpak wet tijdelijk huisverbod
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de uitvoering van de wet aanpak woonoverlast
  • Voorbereiden afweging inzet bestuurlijke maatregelen

Je maakt onderdeel uit van het team en kunt aanwijzingen en instructies krijgen over de wijze waarop de werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Kandidaatomschrijving

  • Ervaring op gebied van Zorg en Veiligheid
  • Minimaal HBO werk- denkniveau
  • Bestuurlijk sensitief
  • Opleiding Integrale Veiligheid dan wel bestuurskunde

De kandidaat heeft een eigen laptop en telefoon. De kandidaat is bij u in loondienst en/of is geen schijnzelfstandige in het kader van de wet DBA. U geeft gemotiveerd aan in uw inschrijving dat hieraan wordt voldaan.

Dit ben jij

  • Minimaal 5 jaar gerichte werkervaring –
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau –
  • Kandidaat heeft kennis van AVE methode. –
  • Kandidaat heeft ervaring in samenwerken met en voor burgemeester –
  • Kandidaat is communicatief sterk –
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In
    het gesprek wordt verder ingegaan op de functie-eisen en gunningscriteria

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Bram van Dijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback