Financieel adviseur

Gemeente 's-Hertogenbosch

Gemeente ‘s-Hertogenbosch
€5.703 — €6.518 / maand
6 maanden
HBO
Nog 17 dagen

Dit ga je doen

De afdeling Financieel Management & Informatiesturing zoekt tijdelijk een financieel adviseur ter ondersteuning van de afdeling. Je bent de Financieel Adviseur van een afdeling en vervult een brede financiële adviesrol als sparringpartner van de manager. Je stelt financiële producten (mee) op voor de planning- en control cyclus voor de betreffende afdeling. Denk hierbij aan het de begroting, de jaarrekening en tussentijdse rapportages. Daarnaast voer je werkzaamheden uit op gebied van de begroting- en financiële administratie en personeelskostenramingen.

Kandidaatomschrijving

Cijfermatig inzicht en een goed analytisch vermogen. Makkelijk de verbinding leggen met andere medewerkers. Kennis op het gebied van begroten en verantwoorden. 

Dit ben jij

  • Minimaal opleidingsniveau – Minimaal een afgeronde HBO opleiding op het
    gebied van financiën, bedrijfseconomie en/of controlling.
  • Minimale werkervaring – Minimaal 2 jaar werkervaring als financieel
    adviseur.
  • Kennis van het financieel systeem Unit4 – Kennis van het financieel systeem
    Unit4.
  • Kennis van het BBV – Kennis van het BBV (Besluit begroting en
    verantwoording provincies en gemeenten).
  • Ervaring als financieel adviseur bij een gemeente – Ervaring als financieel
    adviseur bij een gemeente.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij
    deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria. Bij de
    gesprekken wordt gekeken naar relevante werkervaring en of de betreffende
    persoon past binnen de organisatie

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Bram van Dijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback