Projectleider Vastgoedonderhoud W

ArtEZ

ArtEZ
In overleg
2 maanden
HBO
Nog 13 dagen

Dit ga je doen

Projectleider Vastgoedonderhoud W

Locatie: standplaats Arnhem
Start: 15 januari 2026
Looptijd: 3 maanden met 2x 6 maanden verlenging Aantal uren: 16 uur per week, na 3 maanden opbouwend naar 16-32 uur per week

 

ArtEZ University of the Arts is de thuisbasis voor een diverse, internationale gemeenschap van studenten, docenten en onderzoekers die bij ons de ruimte vinden voor artistieke, intellectuele en persoonlijke groei. Kunst bindt ons. Kunst zet aan tot vernieuwende ideeën en alternatieve denkwijzen. Ons motto is: kunst verandert. Art changes.

Met inspirerend kunstonderwijs op hbo bachelor- en masterniveau en toonaangevend artistiek onderzoek creëert ArtEZ de plek waar je een verschil kunt maken, in de kunst én in de samenleving.

Waar kom je te werken?
Als partner van de eenheden zet het Servicebedrijf van ArtEZ zich in voor het best mogelijke onderwijs en onderzoek. Het Servicebedrijf kenmerkt zich door de grote verscheidenheid aan expertises, waarbij collega’s elkaar aanvullen en gezamenlijk tot het beste resultaat komen. Binnen het Servicebedrijf zijn de volgende afdelingen vertegenwoordigd: Financieel Economische Zaken, HR, Studentenzaken, ICT, Facilitaire Zaken, Huisvesting, Onderwijs & Kwaliteit, Bibliotheek en Marketing & Communicatie.

De afdeling
De afdeling Huisvesting maakt onderdeel uit van het Servicebedrijf van ArtEZ. Het team bestaat uit 4 fte.

Wat ga je doen?
Als projectleider Vastgoedonderhoud ben je verantwoordelijk voor de organisatie van het gepland onderhoud van onze gebouwen. Zo ben jij bezig met de realisatie van onderdelen gedefinieerd in het MJOP gericht op werktuigbouwkundige onderdelen.
 

Minimale ervaring en opleiding

  •  HBO/ WO werk- en denkniveau;
  •  Minimaal 10 jaar relevante werkervaring;
  •  Ervaring met Europese aanbestedingen en minicompetities;
  •  Ervaring met MJOP-programmatuur en MSOffice.

 

Vaardigheden en competenties

  • Goede Nederlandse taalkennis in woord en geschrift, beiden op C1-niveau;
  • Analytisch denkvermogen;
  • Oplossingsgericht, accuraat, flexibel en zelfstandig;
  • Kan zelfstandig complexe technische vragen behandelen;
  • Communicatief vaardig;
  • Flexibel.

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal HBO werk en denkniveau
  • Kandidaat heeft minimaal 10 jaar relevante werkervaring
  • Kandidaat heeft ervaring met MJOP-programmatuur en MSOffice
  • Kandidaat heeft ervaring met Europese aanbestedingen en minicompetities
  • Kandidaat is sterk in data analyse en PowerBI
  • Kandidaat heeft ervaring met GBS systemen en specifiek PRIVA

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback