Opstellen financiele kaders en processen rondom SPUK regelingen

Gemeente 's-Hertogenbosch

Gemeente ‘s-Hertogenbosch
€6.844 — €7.821 / maand
5 maanden
HBO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Ontwikkelen, bewaken en actualiseren van financiële kaders en processen rondom SPUK‐regelingen, inclusief meerjarige begrotingen, prognoses en rapportages en opstellen verantwoordingen 2025.

Kandidaatomschrijving

Ervaren, analytisch sterke financial met diepgaande BBV kennis en een sterk vermogen om processen te verbeteren en organisaties te adviseren op strategisch en tactisch niveau.

Dit ben jij

  • Opleidingsniveau – Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO Bachelor
    diploma bedrijfseconomie
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met
    opzetten/bewaken/actualiseren van de kaders van SPUK regelingen bij een
    grotere gemeente (boven 150.000 inwoners) in de afgelopen 5 jaar
  • Analytisch vermogen Oplossingsgericht Helicoperview Leiderschap & Coaching
  • Kandidaat is in de mogelijkheid om donderdag 8 januari 2026 op gesprek te
    komen
  • Opleidingsniveau – Kandidaat is in het bezit van een Post Bachelor
    management (module Management en Leiderschap en organisatie)
  • Kandidaat heeft aantoonbaar brede werkervaring als financieel adviseur bij
    een grotere gemeente in het sociaal domein, voorliggend veld en ervaring
    met verantwoorden van de spuk regelingen die hieronder vallen zoals
    Gala/DOS/IZA en Opvang Ontheemden
  • Kandidaat is woonachtig binnen een straal van 20 kilometer van
    ‘s-Hertogenbosch
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met
    de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere
    zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de
    gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het
    beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat
    (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek
    is onderdeel van de beoordeling

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Bram van Dijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback