Proces coördinator wagen- en machinepark

Gemeente Breda

Gemeente Breda
€3.359 — €4.811 / maand
2 maanden
HBO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Proces coördinator wagen- en machinepark

Ben jij procesgericht, communicatief sterk en een kei in aanbestedingen? Zet jouw talent in voor Breda!

Bij Gemeente Breda draait het om vooruitgang. Voor onze afdeling Wagen- en Machinepark (WAMA) zoeken we een procescoördinator die aanbestedingstrajecten begeleidt en zorgt voor strak contract- en leveranciersmanagement. Jij bent dé schakel tussen interne klanten, leveranciers en collega’s. Samen zorgen we ervoor dat het wagen- en machinepark van Breda, ruim 3.000 voertuigen en machines, optimaal functioneert en verduurzaamt. Zo draag jij direct bij aan een groene, efficiënte en toekomstbestendige stad.

Jouw karakter maakt Breda
Wat ga je doen?

  • Jij bewaakt en optimaliseert de processen rondom het wagen- en machinepark.
  • Je bent hét aanspreekpunt voor interne klanten en externe leveranciers.
  • Je begeleidt aanbestedingstrajecten van A tot Z.
  • Je stemt af met inkoop en financiën over contracten en lopende aanbestedingen.
  • Je adviseert interne klanten over hun wagen- en machinebehoefte.
  • Je onderhoudt contracten en leveranciersrelaties.

Wat neem je mee?

  • HBO-werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met (Europese) aanbestedingen en affiniteit met financiën.
  • Kennis van de markt en affiniteit met voertuigen en machines.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een dienstverlenende houding.
  • Stressbestendig, actiegericht en procesmatig sterk.
  • Ervaring met aanbestedingstechnieken en procesadministratie. Bij voorkeur ervaring binnen een overheidsorganisatie

Waar jij en je collega’s het verschil maken
Je werkt bij WAMA, een team van 14 enthousiaste collega’s. Samen zorgen jullie voor het beheer, onderhoud en de vernieuwing van het wagen- en machinepark van Gemeente Breda. We volgen marktontwikkelingen op de voet en adviseren over duurzame oplossingen. Zo dragen we bij aan de klimaatdoelstellingen van de stad én de organisatie. Jouw werk heeft impact op de hele stad Breda.

Breda brengt het samen
Bij Gemeente Breda vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt. We moedigen je aan om jezelf te laten zien, je ideeën te delen en voor jezelf op te komen. In onze organisatie is er begrip en aandacht voor iedereen. Iedere collega brengt iets unieks mee. Jouw kennis, ervaring en persoonlijkheid maken het verschil; voor jezelf, je team én de stad. Breda is de tiende stad van Nederland, met grote maatschappelijke opgaven. Hier is veel te doen én je mag hier veel doen. We pakken die opgaven samen aan. Dan doen we met lef, betrokkenheid en een scherp oog voor resultaat. Je krijgt de ruimte om verantwoordelijkheid te nemen en het initiatief te pakken. Gemeente Breda brengt het samen. Dus stop alles wat je bent in alles wat je doet en help zo jezelf én onze stad vooruit.
 

Dit ben jij

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet
    van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk
    hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich
    uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau.
    Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet
    toegestaan
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting
    voertuigtechniek, Automotive, technische bedrijfskunde of logistiek.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een rol als
    wagenpark-/materieelbeheerder bij een overheidsorganisatie of bij een
    voertuig-, machine- of opbouwfabrikant/-leverancier.
  • Uw kandidaat heeft kennis van de Aanbestedingswet en ervaring met (het
    inschrijven op) aanbestedingen.
  • Uw kandidaat is in het bezit van een geldig rijbewijs B.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur werkervaring in en kennis van
    voertuigtechniek.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met Europese aanbestedingen voor
    het inkopen van voertuigen en/of materieel of ervaring met het inschrijven
    op Europese aanbestedingen.

Sohail Khairi

Recruitment Consultant

Sohail Khairi

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sohail neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback