Manager Operationele Bedrijfsvoering en Inkomen

Werkzaak Rivierenland

Werkzaak Rivierenland
€7.414 — €8.473 / maand
6 maanden
WO
Nog 12 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Als manager operationele bedrijfsvoering en inkomen geef je direct leiding aan 5 teammanagers die je richting, ruimte, kaders en ruggensteun geeft in (de ontwikkeling van) hun leiderschap en het realiseren van de teamdoelen en de organisatiedoelen. Daarnaast stuur je een aantal projecten aan op het gebied van bedrijfsvoering en inkomen. Je werkt vanuit vertrouwen en toont dienend leiderschap. Je bent een fijne sparringpartner voor de teammanagers. Je adviseert en ondersteunt de directeur op het werkterrein van de verschillende teams. Je hebt een voorbeeldfunctie en bent de verbindende factor in het continu verbeteren en vernieuwen van onze dienstverlening en continu leren van en met elkaar. Opbouwende, ontwikkelgerichte, stevig en confronterende feedback ga je niet uit de weg wan we willen samen iedere dag nog beter worden in wat we doen.

 Je geeft in deze functie leiding aan 5 teammanagers met de volgende resultaatgebieden:

  • Team Administraties
    • Financiële administratie
    • Personeelsadministratie en ondersteuning medische dienst
    • Contract- en clientadministratie
  • Team Facilitaire diensten
    • Informatiebeheer
    • Functioneel beheer en ICT servicedesk
    • Gebouwenbeheer
    • Bedrijfsrestaurant
    • KCC
    • Facilitaire zaken
    • Inkoop
  • 2 Teams Inkomen
    • Deze 2 teams verstrekken een bijstandsuitkering aan inwoners die onvoldoende inkomen en vermogen hebben om van te leven. Binnen deze teams zijn de volgende clusters ondergebracht:
    • Inkomen
    • Uitkeringsadministratie
    • Poort
    • Handhaving
    • Terugvordering en verhaal
    • Bijzondere bijstand
    • Bbz
  • Team Verkoop & Logistiek
    • Dit team zorgt voor het binnenhalen van voldoende en passend werk voor de doelgroep die is aangewezen op een beschutte interne werkplek, het contractbeheer van deze opdrachten, de voor- en nacalculaties en het afstemmen van de logistieke bewegingen die nodig zijn.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende
  • Aantoonbaar bereid om minimaal 3 dagen per week op locatie in Geldermalsen
    en Tiel te werken
  • Aantoonbaar beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een
    werkontwikkelbedrijf
  • Aantoonbaar woonachtig in de Regio Rivierenland en/of bekend met de sociale
    kaart van Regio Rivierenland
  • Aantoonbaar Lean Green Belt gecertificeerd
  • Aantoonbare afgeronde opleiding bedrijfskunde op minimaal wo bachelor
    niveau

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback