Medewerker Loket

BIJ12

  • Uitzenden
  • 01-07-2025
  • Utrecht
  • 40 uur
Logo van BIJ12
12 maanden
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Over het team
Binnen het Landelijk Informatiepunt (20 collega’s) van BIJ12 ben je onderdeel van het Loket (8 collega’s). Het Loket ondersteunt een aantal projecten binnen het groene domein met telefonische en schriftelijke ondersteuningsvragen. Een van de projecten is de Nationale databank Flora en Fauna (NDFF).  Daarnaast zijn er nog andere projecten, zoals Faunazaken. Hiërarchisch valt het Landelijk Informatiepunt onder de unit Expertiseteam Stikstof & Natura 2000, dit is één van de 4 units binnen BIJ12. Bij BIJ12 werken enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Professionaliteit en een open, gezellige werksfeer vinden we erg belangrijk.

Dit ga je doen
Als medewerker van het BIJ12-loket ben je geïnteresseerd in het groene domein en ben je hét aanspreekpunt voor vragen vanuit externe relaties van BIJ12 over de verschillende onderwerpen binnen dit groene domein. Onze externe relaties zijn medewerkers van provincies, boeren, maar bijvoorbeeld ook de pers. Vragen worden zowel telefonisch als schriftelijk (vaak per e-mail) gesteld en zijn divers van aard. Primair zul je de vragen over Faunaschade en wolvenschade gaan beantwoorden. Dit zijn bijvoorbeeld vragen over het gebruik van het online portaal MijnFaunazaken waar boeren hun faunaschade melden. Melders willen bijvoorbeeld weten wat de status van hun aanvraag is. Mogelijk  zul je op termijn ook vragen gaan beantwoorden voor andere projecten. Het is jouw taak om de exacte vraag te achterhalen en die van de juiste reactie te voorzien. Wanneer dit nodig is, leid je de vraag door naar (een) inhoudelijk expert(s) binnen BIJ12. Het loket heeft met deze experts periodiek overleg om over de meest actuele kennis te beschikken. Uiteraard leg je alle klantvragen nauwkeurig vast in het registratiesysteem TOPdesk en bewaak je de acties en afspraken met de relatie. Naast de beantwoording van specifieke vragen, analyseert je gestelde vragen en gegeven reacties en doe je voorstellen voor verbetering. Ook doe je indien nodig voorstellen voor verbetering van de BIJ12-website. Samen met het team rapporteer je over de doelen en behaalde resultaten, bijvoorbeeld aan je manager.

Dit ben jij
Je bent dienstverlenend, klantgericht, vriendelijk, geduldig en behulpzaam en je kunt goed omgaan met emoties en stress. Je hebt interesse in het groene domein. Je vindt het leuk om je in meerdere onderwerpen te verdiepen en je kunt snel schakelen tussen die verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Je werkt zelfstandig, maar bent graag onderdeel van een team dat samen de klus klaart. Samen met je collega's zorg je voor een optimale bereikbaarheid van het BIJ12-loket. Verder heb je oog voor kwaliteit en details en kun je je werk goed plannen en organiseren.

Verder heb je:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Globale kennis van de aandachtsgebieden van BIJ12 (pré);
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring als helpdeskmedewerker en met het beantwoorden of doorgeleiden van telefonische en schriftelijke vragen;
  • Ervaring met het administratief vastleggen van vragen en antwoorden in systemen als TOPdesk.

36-40 uur per week
40 uur * 47 werkweken = 1.880 uur (per 12 maanden)
Optie tot verlening: 2 maal 12 maanden
 

Dit ben jij

  • A) Geef naast het cv een aparte toelichting op alle eisen en
    shortlistcriteria in hetzelfde document. Bij voorkeur op 1 pagina dient u
    aan te geven met welke in het cv genoemde ervaring u voldoet aan de
    gestelde eisen en shortlistcriteria. Benoem alle nummers van de eisen en de
    nummers van de shortlistcriteria. Geef ook het aantal punten bij de
    onderbouwing op de shortlistwensen. B) Let op. U dient geen teksten in de
    velden van het DAS-systeem in te voeren. Deze worden niet meegenomen in de
    beoordeling. Gebruik uitsluitend 1 bijlage: cv en bijlage onderbouwing.
    Beiden dus in 1 document. Indien u niet aan a en b voldoet kan uw aan
    bieding terzijde worden gelegd
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het beantwoorden of
    doorgeleiden van telefonische en schriftelijke vragen. Toelichting: Benoem
    in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring.
    Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet
    geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij
    welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien
    de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van
    informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver
    worden toegekend. Zorg voor een duidelijke, specifieke en inhoudelijke
    onderbouwing van de eis. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van
    het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor
    BIJ12 wordt de aanbieding terzijde gelegd
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met administratief
    vastleggen van vragen en antwoorden in systemen als TOPdesk. Toelichting:

    Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet
    geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij
    welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien
    de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van
    informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver
    worden toegekend. Zorg voor een duidelijke, specifieke en inhoudelijke
    onderbouwing van de eis. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van
    het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor
    BIJ12 wordt de aanbieding terzijde gelegd

  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling
    als schriftelijk. Toelichting:
    de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of
    nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en
    specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het
    gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is
    door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele
    van de inschrijver worden toegekend. Zorg voor een duidelijke, specifieke
    en inhoudelijke onderbouwing van de eis. Bij het niet duidelijk benoemen en
    onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet
    verifieerbaar is voor BIJ12 wordt de aanbieding terzijde gelegd
  • Shortlistcriterium 1: Aantoonbare werkervaring met administratieve
    werkzaamheden. Toelichting:
    passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of
    nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en
    specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het
    gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is
    door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele
    van de inschrijver worden toegekend. Bij het niet duidelijk benoemen en
    onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet
    verifieerbaar is voor BIJ12 worden 0 punten toegekend
  • Shortlistcriterium 2: Aantoonbare werkervaring met helpdeskwerkzaamheden.
    Toelichting:
    werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of
    nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en
    specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het
    gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is
    door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele
    van de inschrijver worden toegekend. Bij het niet duidelijk benoemen en
    onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet
    verifieerbaar is voor BIJ12 worden 0 punten toegekend
  • Fase 2. Mondelinge ronde: beoordeling prijs en kwaliteit. Prijs maximaal
    punten en Kwaliteit maximaal 800 punten Indien in het interview de
    kandidaat 300 punten of minder behaald, behoudt BIJ12 zich het recht om
    niet te gunnen. A. Persoonlijke eigenschappen 200/100/50/0 • Een
    klantvriendelijke instelling; • Stressbestendig; • Een proactieve en
    leergierige houding; • Sociale en open houding naar interne organisatie en
    eigen team B. Vaardigheden 300/200/100/0 • Een goede beheersing van de
    Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk; • Goed kunnen plannen
    en organiseren van je werk; • Meerdere ballen in de lucht kunnen houden en
    overzicht behouden; • Een zelfstandige, systematische, accurate en
    nauwkeurige manier van werken; • Uitstekende communicatieve vaardigheden,
    zowel mondeling als schriftelijk; • Goed kunnen luisteren en doorvragen. C.
    Kennis 300/200/100/0 • Microsoft Office; • Topdesk of equivalent (pré); •
    SharePoint en MS Teams (pré)

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!