Contractmanager ICT

SSC ONS

  • Uitzenden
  • Overijssel
  • 32 uur
Logo van SSC ONS
€3.359 — € 4.811 / maand
HBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

 Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Westerveld mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Westerveld. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Het Team
Ons team Inkoop & Contractmanagement is volop in ontwikkeling en blijft groeien. Het team bestaat uit Contract -en Leveranciersmanagers, variërend van junior tot aan senior. Samenwerking en meedenken is voor ons vanzelfsprekendheid. Door onze betrokkenheid bij Gebruikersverenigingen van gemeentelijke applicaties en onze deelname aan de Vakgroep Strategisch Leveranciersmanagement VNG en onze ondersteuning aan overkoepelende provinciale contracten dragen we mee aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid om ICT betrouwbaar en beheersbaar aan te schaffen.

Opdracht
Samen met de andere contract- en leveranciersmanagers ben je verantwoordelijk voor de ICT-contracten van Ons en onze partners. In deze functie:
– Beheren en optimaliseren van je (interne)klant- en leveranciersrelaties: Je bent verantwoordelijk voor ‘jouw’ ICT-leveranciers en bespreekt de financiële en contractuele aspecten van de dienstverlening;
– Monitoren en verbeteren van contractprestaties: Je evalueert de effectiviteit en doelmatigheid van contracten, stelt verbeteringen voor en implementeert deze om onze dienstverlening te optimaliseren;
Je werkt veel samen met collega’s van de afdelingen ICT Operations en ICT Regie aan het inrichten van contracten volgens de vastgestelde governance en procedures.

Dit ben jij

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan
    benoemd in de uitvraag
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement op het
    gebied van ICT
  • Aantoonbare werkervaring met contractmanagement binnen de ICT-sector
  • Geen mogelijkheid tot opname van vakantie gedurende de initiële duur van de
    opdracht
  • Kandidaat
    een succes te maken en waarom hij/zij (op basis van voorgaande
    werkervaring) over de juiste kwaliteiten beschikt
  • Aantoonbaar in het bezit van certificaten in Cats CM en/of Nevi
    Contractmanagement
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting
    ICT en/of inkoop
  • Aantoonbarewerkervaringindeafgelopen5jaarmetGIBIT-contractvoorwaarden
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement op het
    gebied van ICT binnen een overheidsorganisatie
  • Uiterlijk beschikbaar per 12-mei 2025

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!