Stadsmarketeer

Gemeente Nieuwegein

  • Uitzenden
  • 02-06-2025
  • Utrecht
  • 16 uur
Logo van Gemeente Nieuwegein
€3.602 — € 5.313 / maand
6 maanden
MBO - HBO - WO
Laatste dag

Dit ga je doen

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Nieuwegein mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Nieuwegein. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Opdracht
Onze stadsmarketeer zet zich in om Nieuwegein op de kaart te zetten. Door alles wat er te zien en te doen is te promoten en goed vindbaar te maken. Zij doet dit natuurlijk niet alleen, maar werkt samen met iedereen die Nieuwegein een fijne plek maakt om te recreëren. Omdat onze stadsmarketeer met zwangerschapsverlof gaat, zoeken wij een vervanger voor de periode van 1 juni tot en met 30 november 2025.

Deze vervanger gaat de volgende taken oppakken:
– Coördineren reguliere activiteiten stadsmarketing: stakeholdermanagement, organisatie netwerkbijeenkomsten, website en social media kanalen;
– Regionale afstemming: Routebureau, Visit Utrecht Region;
– Coördineren van diverse projecten en evenementen, zoals Nieuwegein Eeuwenoud, 80 Jaar Vrijheid, Licht op Noorderveld, Open Monumentendag en de Nieuwjaarsbijeenkomst;
– Bijdragen aan de ontwikkeling van het Omgevingsprogramma Vrije Tijd;
– Opzetten van de LinkedIn pagina voor Stadsmarketing Nieuwegein;
– Actualiseren van het Buitenmuseum-boekje.

De stadsmarketeer wordt ondersteund door een medewerker Cultuur, Recreatie en Stadsmarketing en maakt deel uit van de vakgroep Gezondheid en Vrije Tijd.

Dit ben jij

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als stadsmarketeer of direct
    vergelijkbaar binnen een gemeente
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO-4
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan
    benoemd in de uitvraag
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als stadmarketeer of direct
    vergelijkbaar binnen een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken en organiseren
  • Aantoonbare werkervaring met commerciële communicatie en bewoners
    participatie van uit een gemeente .

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!