Specialist Applicatiebeheer

Stedin Groep

  • Uitzenden & ZZP
  • 16-06-2025
  • Zuid-Holland
  • 40 uur
Logo van Stedin Groep
€4.285 — € 5.966 / maand
6 maanden
HBO
Nog 15 dagen

Dit ga je doen

Specialist Applicatiebeheer

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
Als Specialist Applicatiebeheer werk je mee aan het duurzaam beheren van applicaties binnen Stedin. Je houdt je bezig met het behandelen en analyseren
van uiteenlopende businessverzoeken rondom zogenaamde unowned applicaties. Daarbij lever je een belangrijke bijdrage aan het optimaliseren van
processen en help je de organisatie bij het inrichten van passende beheerstructuren, zodat applicaties op de juiste plek worden belegd.
Ook ondersteun je de business en Product Owners bij de aanvraag van nieuwe applicaties, waarbij je begeleidt van initiële vraag tot goedkeuring door het
Architecture Board. Je draagt zorg voor begeleiding bij de activatie van goedgekeurde software in het IT-landschap van Stedin.

Hoe jouw dag eruit kan zien.
Je dag begint met een stand-up met het Application Services team, waarin prioriteiten worden afgestemd en kennis wordt gedeeld. Vervolgens duik je in
een aantal verzoeken die je vooraf met de Product Owner hebt geselecteerd. Je analyseert deze verzoeken op inhoud, risico’s en benodigde acties.
Tussendoor spar je met collega’s over verbetermogelijkheden in het aanvraagproces en bespreek je knelpunten met stakeholders. In de middag
begeleid je een businessunit bij de voorbereiding van een aanvraag voor nieuwe software, en zorg je dat deze aansluit bij de security- en
privacyrichtlijnen van Stedin.

Jouw sterke punten. Daar kunnen we op bouwen.
Je weet je weg te vinden in een dynamische IT-omgeving waar nog niet alles in beton is gegoten. Met jouw ervaring in applicatiebeheer, kennis van security
en privacy, en jouw proactieve houding weet je het verschil te maken. Je schakelt soepel tussen verschillende afdelingen en weet technische materie
begrijpelijk over te brengen.

Wat breng jij mee?
• Kennis van security- en privacystandaarden voor applicaties
• Ervaring met applicatiebeheer in complexe IT-omgevingen
• Vermogen om uiteenlopende verzoeken snel te doorgronden en acties uit te zetten
• Ervaring met stakeholdermanagement
• Sterke analytische en organisatorische vaardigheden
• Uitstekende communicatieve vaardigheden
• Teamgerichte en proactieve werkhouding.

Een goed team. Daar hoor je bij.
Je komt terecht in het ART Werkplek Team Application Services, onderdeel van de Agile Release Train ‘Werkplek’. Binnen dit team werk je samen aan de
doorontwikkeling van het applicatielandschap en de inrichting van duurzame beheerprocessen. Jullie streven naar optimale ondersteuning van collega’s in
de organisatie, met oog voor kwaliteit, veiligheid en continuïteit.
     

Dit ben jij

  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde en relevante HBO
    opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met
    applicatiebeheer in complexe IT-omgevingen
  • Kandidaat is in het bezit van de volgende kennis/ervaring: – Kennis van
    security- en privacystandaarden voor applicaties – Ervaring met
    stakeholdermanagement – Sterke analytische en organisatorische vaardigheden
  • Deze aanvraag is NIET geschikt voor de inzet van zzp'ers. Leverancier
    verklaart hierbij dat de aangeboden professional: • is opgenomen in de
    loonadministratie van Leverancier of een derde partij; • in loondienst is
    bij een Leverancier die de juiste certificering heeft voor het uitlenen van
    personeel; • is verzekerd voor werknemersverzekeringen; • geen
    directeur-grootaandeelhouder (DGA) van de B.V. is waar het contract mee
    afgesloten wordt of van hiermee participerende ondernemingen; • netto-loon
    uitbetaald krijgt, waarover de wettelijk voorgeschreven loonheffingen,
    loonbelasting en premies voor volks- en werknemersverzekeringen zijn
    ingehouden en afgedragen aan de Belastingdienst door de Leverancier of
    derde partij
  • Graag marktconform aanbieden. Tarieven dienen all in te zijn. Losse
    declaraties zijn niet toegestaan
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • Via welke inleen-constructie wordt de kandidaat aangemeld?
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!