Operationeel inkoopadviseur bedrijfsvoering

Gemeente Veenendaal

  • Uitzenden
  • Utrecht
  • 20 uur
Logo van Gemeente Veenendaal
€3.052 — € 4.297 / maand
MBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Team
De operationeel inkoopadviseur komt te werken binnen het team Juridische Zaken en Inkoop

De functie is specifiek gericht op het ITB systeem dat moet worden geïmplementeerd en onderdeel uitmaakt van het op orde brengen van de inkoopprocessen en daarmee ook informatiehuishouding.

Opdracht
operationeel inkoper (ziektevervanging) die helpt met de implementatie van inkoop- en bestelsysteem (proactis)  

Wat ga je doen?

Je ondersteunt het team bij:

Contractbeheer: registreren van nieuwe contracten en verlengen van bestaande contracten.

Ondersteuning: praktische ondersteuning aan de andere operationeel inkoper bij het uitvoeren van bestelaanvragen en het begeleiden van collega’s in het bestelproces.

Operationele taken: het afstemmen met leveranciers, contracteigenaren en financieel medewerkers over bestellingen, contracten en facturatie.

Overige werkzaamheden: uitvoeren van ordercontroles, verwerken van administratieve gegevens, beantwoorden van vragen van leveranciers en interne klanten.

  • uitvoeren van ordercontroles, verwerken van administratieve gegevens, beantwoorden van vragen van leveranciers en interne klanten.

Dit ben jij

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Aantoonbare werkervaring als inkoper en/of contractbeheerder binnen een
    gemeente
  • Kandidaat is bereid om 1 dag in de week aanwezig te zijn in het
    gemeentehuis van Veenendaal
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkoper
    en/of contractbeheerder binnen een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met het registreren en beheren van contracten
  • Aantoonbare werkervaring met financiële systemen zoals Key2Financien
  • Aantoonbare werkervaring met een purchase-to-pay systeem. Benoem duidelijk
    in het CV welk systeem dit betreft
  • Aantoonbare werkervaring met Proactis. .

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!