Dienst uitvoering en ontwikkeling privacybeleid

Gemeente Dronten

  • Uitzenden
  • Flevoland
  • 16 uur
Logo van Gemeente Dronten
€3.602 — € 5.313 / maand
HBO - WO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Deze opdracht bestaat uit een dienst aanbesteding die gericht is op één partij, deze zal garant staan voor de gehele opdracht gedurende initiële overeenkomst inclusief alle mogelijke verlengingen.

  • De gemeente Dronten oriënteert zich op de uitvoering van privacy werkzaamheden in de organisatie. Daartoe wens de gemeente tijdelijke externe ondersteuning op dagelijkse werkzaamheden én verdere ontwikkeling/uitvoering van het privacybeleid. Hieronder wordt verstaan, maar niet uitsluitend

Organisatieontwikkeling

  • Het uitvoeren van het jaarplan privacy 2025, met inbegrip van:
    • Het opstellen van sectoraal privacybeleid zoals camerabeleid en het ondersteunen van verantwoordbaar AI-beleid;
    • Het opstellen en coördineren van het bewustwordingsplan privacy;
    • Het coördineren van het datalekproces;
    • Het aanjagen én uitvoeren van DPIA’s;
    • Het (verder) coördineren van het project: actualisatie register van verwerkingsactiviteiten;
    • Het coördineren van audits op het gebied van Wet politiegegevens én het uitvoeren van de controlerende werkzaamheden die, conform het NOREA normenkader, toebehoren aan de privacy officer.
    • Het inrichten van een gesprekscyclus met leidinggevende, management en bestuur.Het inrichten van, en werken conform, een governancestructuur te weten de ‘three-lines-of-defence’.

Realisatie voorstel inrichting privacybeleid in de organisatie

    • Analyse van en onderzoek naar verschillende mogelijke inrichtingsprincipes passende bij de in de groeiende organisatie en mogelijkheden tot samenwerking in de regio.
    • Adviesmemo aangaande inrichting binnen de organisatie.

[Dagelijkse werkzaamheden]: Alle overige operationele-, tactische en strategische taken van de privacy officer.

  • ]: Alle overige operationele-, tactische en strategische taken van de privacy officer.

Dit ben jij

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het
    gebied van privacy, niet zijnde informatiebeveiliging (maak)
  • Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in een juridische richting
  • Aantoonbare CIPP-E certificaat of soortgelijk (maak aantoonbaar wat een
    vergelijkbaar certificaat is)
  • Kandidaat is beschikbaar om op kantoor bij gemeente Dronten te werken
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het
    gebied van privacy, niet zijnde informatiebeveiliging (maak)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het
    advisering op bestuurlijk niveau op het gebied van privacy binnen een
    gemeentelijke instelling
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van een
    sectoraal privacybeleid (maak) .

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!