AIS (Azure Integration Services) Integratie Specialist

Kadaster

  • Uitzenden
  • 02-07-2025
  • Gelderland
  • 32 uur
Logo van Kadaster
€5.346 — €6.960 / maand
5 maanden
HBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.
Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. 

Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Opdracht
De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Deze systemen zijn onderling met elkaar verbonden door integraties.

Aangezien er binnen het Kadaster nieuwe applicaties worden geïmplementeerd, zijn er ook nieuwe integraties nodig.  Het Integratieteam is derhalve op zoek naar een Azure Integration specialist om middels Azure Integration Services (AIS) integraties (interfaces) van- en naar ERP pakket AFAS en mogelijk andere applicaties, te ontwikkelen.

Het Azure Integration Services platform is een relatief nieuw Integratie platform binnen het Kadaster. De afgelopen maanden heeft het Kadaster Integratieteam, samen met een externe IT partner, het Integratie platform neergezet en Integratie standards & guidelines opgesteld. De faciliteiten om nieuwe integraties te ontwikkelen zijn dus aanwezig. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Visual Studio;
  • GITea Repository;
  • GitHub;
  • Azure DevOps CI/CD;
  • Infrastructure as Code (IaC);
  • Microsoft Bicep;
  • Terraform;
  • Logic Apps;
  • Service Bus;
  • API Management;
  • Interface monitoring;
  • Message queue (MQ).

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Samenwerken met verschillende teams, met name het ERP-CORE team dat verantwoordelijk is voor de implementatie van het nieuwe ERP CORE pakket van AFAS, met als belangrijkste functionele domeinen Finance, Inkoop en HR, om de integratiebehoeften te begrijpen en te implementeren;
  • Vertalen van functionele integratie ontwerpen naar technische integratie ontwerpen;
  • Ontwikkelen van integraties op basis van AIS;
  • Uitvoeren van unit testen;
  • Opstellen van integratietest scenario’s;
  • Uitvoeren van FAT testen en integratietesten;
  • Mogelijk inwerken van een toekomstige AIS ontwikkelaar, dus lead ervaring is een pré.


Dit ben jij

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij
    de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als
    betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver
    en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke)
    arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze
    eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift
  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding op hoger
  • Minimaal 3 jaarervaring met Azuretechnieken als API Management, Logic Apps,
    Servicebus en Event hub, en het ontwerpen van cloudoplossingen
  • Minimaal 2 jaar ervaring met realisatie integraties van en naar standaard
    ERP pakketten
  • Aantoonbare ervaringmet succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile)
    teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter
  • Minimaal 1 jaarervaring met een overheidsorganisatie en met werken in een
    breed stakeholderveld met waarbij rekening moet worden gehouden met
    uiteenlopende belangen
  • De kandidaat wordt minimaal2 x per week op kantoor verwacht, locatie
    Apeldoorn
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met realisatie van integraties van
    en naar standaard ERP pakketten. Onze voorkeur gaat uit naar ervaring met
    AFAS
  • Aantoonbare werkervaring met FinOps
  • Je toont duidelijk aan (max 300 woorden) op welke wijze de door jou
    geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een
    bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en
    verantwoordelijkheden (maximaal 40 punten)
  • Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluitenbij de wensen
    van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!