Systeembeheerder junior

Gemeente Amsterdam

  • Uitzenden
  • 16-06-2025
  • Noord-Holland
  • 25 uur
Logo van Gemeente Amsterdam
10 maanden
MBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Opdrachtomschrijving

De afdeling automatisering bestaat uit een servicedesk en systeembeheer (ongeveer 20 personen in totaal). Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van de GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 tot 8 collega's. Samen behandelen jullie meldingen – zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het trouble shooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen de GGD. Onze afdeling is in transitie, onze taken worden overgebracht naar de centrale stedelijke dienstverlening binnen de gemeente. Dat betekent dat het een roerige omgeving is waar werk in de "Run" afgewisseld wordt met werkzaamheden die de transitie ondersteunen of voortkomen uit veranderingen binnen de werkplek.

Werkzaamheden

Hoofdverantwoordelijkheid behorende bij functie.

  • Deel uitmaken van de service desk;
  • Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie);
  • Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden.

Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer;

• Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware

• Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;

• Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting e n instructie aan de gebruikers;

• Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware.

• Rechtenbeheer AD

Dit ben jij

  • De aangeboden kandidaat heeft in het afgelopen jaar
    minimaal 6 maanden in een zorg organisatie gewerkt waar Citrix gebruikt
    word.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring
    (minimaal 6 maanden in het afgelopen jaar) met Skype voor bedrijven en
    mobiele telefonie porteringen/ simkaarten.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring (minimaal 6
    maanden in het afgelopen jaar) met het werken op een skilled service desk
    binnen een zorgomgeving waar gewerkt wordt met Topdesk.
  • De aangeboden kandidaat heeft in het afgelopen jaar
    aantoonbare kennis van en ervaring als helpdeskmedewerker waarin gewerkt
    wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM.
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over
    een mbo werk- en denkniveau.
  • De aangeboden kandidaat heeft in het afgelopen jaar
    ervaring op een skilled servicedesk met beheer taken (minimaal 6 maanden).
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met
    het uitrollen en ondersteunen van tijdelijke locaties in het afgelopen
    jaar.
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van een
    rijbewijs.
  • De aangeboden kandidaat heeft trainingen en/of certificeringen op het vlak
    van Microsoft Windows gevolgd

Sebastiaan Melief

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!