Systeembeheerder junior
Gemeente Amsterdam
- Uitzenden
- 16-06-2025
- Noord-Holland
- 25 uur


Dit ga je doen
Opdrachtomschrijving
De afdeling automatisering bestaat uit een servicedesk en systeembeheer (ongeveer 20 personen in totaal). Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van de GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 tot 8 collega's. Samen behandelen jullie meldingen – zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het trouble shooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen de GGD. Onze afdeling is in transitie, onze taken worden overgebracht naar de centrale stedelijke dienstverlening binnen de gemeente. Dat betekent dat het een roerige omgeving is waar werk in de "Run" afgewisseld wordt met werkzaamheden die de transitie ondersteunen of voortkomen uit veranderingen binnen de werkplek.
Werkzaamheden
Hoofdverantwoordelijkheid behorende bij functie.
- Deel uitmaken van de service desk;
- Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie);
- Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden.
Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer;
• Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware
• Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;
• Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting e n instructie aan de gebruikers;
• Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware.
• Rechtenbeheer AD
Dit ben jij
- De aangeboden kandidaat heeft in het afgelopen jaar
minimaal 6 maanden in een zorg organisatie gewerkt waar Citrix gebruikt
word. - De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring
(minimaal 6 maanden in het afgelopen jaar) met Skype voor bedrijven en
mobiele telefonie porteringen/ simkaarten. - De aangeboden kandidaat heeft ervaring (minimaal 6
maanden in het afgelopen jaar) met het werken op een skilled service desk
binnen een zorgomgeving waar gewerkt wordt met Topdesk. - De aangeboden kandidaat heeft in het afgelopen jaar
aantoonbare kennis van en ervaring als helpdeskmedewerker waarin gewerkt
wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM. - De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over
een mbo werk- en denkniveau.
- De aangeboden kandidaat heeft in het afgelopen jaar
ervaring op een skilled servicedesk met beheer taken (minimaal 6 maanden). - De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met
het uitrollen en ondersteunen van tijdelijke locaties in het afgelopen
jaar. - De aangeboden kandidaat is in het bezit van een
rijbewijs. - De aangeboden kandidaat heeft trainingen en/of certificeringen op het vlak
van Microsoft Windows gevolgd

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?