Account manager

Gemeente Nissewaard

  • Uitzenden
  • 01-08-2025
  • 20 uur
Gemeente Nissewaard
€3.602 — €5.313 / maand
4 maanden
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

Accountmanager/Contractmanager (WMO en Jeugdwet) | Detachering of zzp | 20 uur

Gemeente Nissewaard – Strategisch relatiemanagement in het zorglandschap

  1. Wat ga je doen?

Als ACM ben je verantwoordelijk voor het actief beheren en monitoren van contracten in de “Open House” met zorgaanbieders en -leveranciers. Je controleert of gemaakte afspraken worden nagekomen en toetst continu of de geleverde zorg voldoet aan wet- en regelgeving én onze kwaliteitseisen.
Je voert relatiebeheer uit met interne en externe stakeholders. Vanuit jouw regierol maak je afspraken over samenwerking, continuïteit en kwaliteit van zorg. Door analyse van data, signalen en trends ben je in staat om verbeteringen te initiëren en zorglandschap-breed bij te sturen.

  1. Jouw kerntaken:

Als zzp: Voor jeugd en WMO (open house contracten) een x aantal accounts opvolgen en borgen als bewijslast. Dit valt onder ziek en piek. 

  • Monitoren en toetsen van contractafspraken op kwaliteit, rechtmatigheid en doelmatigheid.
  • Voeren van (kritische) accountgesprekken met zorgaanbieders.
  • Analyseren en interpreteren van data (Basisbeeld), signalen en trends in de zorg.
  • Coördineren van opvolging bij afwijkingen; waar nodig escaleren naar Toezicht & Handhaving (TZH).
  • Afstemmen met collega’s van beleid, uitvoering en administratie.
  • Actief bijdragen aan verbetering van onze dienstverlening binnen het sociaal domein.
  1. Wat breng jij mee?
  • Harde eis: minimaal 2 jaar ervaring als accountmanager/contractmanager in sociaal domein (kennis van jeugd/WMO/etc). 
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. 
  • Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht.
  • Vermogen om zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau te schakelen.
  • Data-gedreven mindset en analytisch sterk.
  • Samenwerkingsgericht met oog voor gemeentelijke doelen én belangen van inwoners.

 

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback