Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie

Gemeente Ameland

Gemeente Ameland
5 maanden
HBO
Nog 16 dagen

Dit ga je doen

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.

  • Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.
  • Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.
  • Coördinatie van Woo-verzoeken.
  • Contactpersoon voor officiële publicaties via DROP.
  • Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

Dit ben jij

  • Aantoonbare werkervaring als ondersteuner/medewerker op het gebied van
    administratie en communicatie
  • Minimaal een relevante opleiding op MBO+/HBO niveau
  • U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te
    kunnen/willen invullen
  • Kennis en ervaring in de rol van administratief ondersteuner binnen
    juridische en communicatieve processen
  • Bereidheid het eventuele 'toetsend' interview aan te gaan
  • Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.
  • Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.
  • Coördinatie van Woo-verzoeken.
  • Contactpersoon voor officiële publicaties via DROP.
  • Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback