Adviseur grondzaken

Gemeente Emmen

  • Uitzenden
  • 02-06-2025
  • Drenthe
  • 36 uur
Logo van Gemeente Emmen
€4.264 — € 6.072 / maand
5 maanden
HBO
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Adviseur grondzaken 

Dit is wat je gaat doen:
Als Adviseur Grondzaken ben je binnen team Vastgoed- & GrondZaken (VGZ) van de gemeente Emmen een alleskunner. We zoeken op diverse vlakken een collega die ons ondersteunt. Dit betekent onder andere:

  • Dat je voor de kavelverkoop aan particulieren als contactpersoon fungeert en deze verkopen geheel zelfstandig afhandelt;
  • Dat je betrokken bent bij diverse transacties en projecten en deze ondersteunt vanuit Grondzaken-optiek;
  • Dat je stuurt op ons volkstuinen beheer de verhuur van deze complexen structureert en
  • Samenwerkt met diverse collega’s binnen Grondzaken en onderling de werkverdeling verbetert
Wat breng je mee:
  • Je een relevante afgeronde opleiding op HBO niveau;
  • Je hebt een opleidingsachtergrond in bijvoorbeeld: Vastgoed & Makelaardij/ Vastgoedkunde of op juridisch vlak.
  • Je hebt ervaring met Grondzaken bij een gemeente.

Het Team:
Als Adviseur Grondzaken maak je deel uit van het team Vastgoed en Grondzaken (VGZ), specifiek het cluster Vastgoed. Samen met andere collega's draag je de verantwoordelijkheid voor het beheer en onderhoud van het gemeentelijk vastgoed, waaronder welzijns-, cultuur- en (sport)accommodaties. We hebben diverse Grondzaken-dossiers lopen waar we op willen verbeteren. 

Standaard werken we met een VOG met algemeen screeningsprofiel die binnen 28 dagen na aanvang opdracht binnen moet zijn. Geef aan of er een ander screeningsprofiel van toepassing is of dat de VOG vóór aanvang opdracht binnen moet zijn.

Dit ben jij

  • De voorgestelde kandidaat beschikt over een afgeronde HBO-WO diploma
  • De voorgestelde kandidaat schikt over goede communicatie vaardigheden met
    inwoners
  • De voorgestelde kandidaat beschikt over ervaring op het gebied van
    grondzaken,
  • De voorgestelde kandidaat beschikt over ervaring binnen Gemeentelijke
    organisatie
  • Kandidaat dient beschikbaar te zijn in week 21 voor een gesprek
  • De voorgestelde kandidaat beschikt over een afgeronde HBO-WO diploma
  • De voorgestelde kandidaat beschikt over ervaring op het gebied van
    grondzaken,
  • De voorgestelde kandidaat beschikt over ervaring binnen Gemeentelijke
    organisatie
  • De voorgestelde kandidaat beschikt over ervaring op het gebied van
    grondzaken, beschrijf hieronder de uitgevoerde werkzaamheden. Bijv. De
    onderwerpen waar de kandidaat zich mee bezig hielt tijdens de werkzaamheden
    op grondzaken
  • Hybride werk is mogelijk, vooral op de dinsdag aanwezig op kantoor
  • De voorgestelde kandidaat is

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!