Adviseur Zorg & Veiligheid

Gemeente Ermelo

Gemeente Ermelo
In overleg
5 maanden
HBO - WO
Nog 21 dagen

Dit ga je doen

I.v.m. zwangerschap van een collega zijn wij op zoek naar tijdelijke vervanging.
Als adviseur zorg en veiligheid ben je bezig met het voorkomen van, optreden bij, en nazorg bieden bij complexe crisis-, multi probleem- en/of overlastsituaties en het voorkomen van maatschappelijke onrust. Je gaat procesregie voeren op meervoudige complexe problematiek op het gebied van zorg en veiligheid bij individuen en gezinnen. Deze inwoners komen meestal niet in beeld met een eigen zorgvraag, maar door signalen van overlast en onveiligheid. Hiervoor beschik je over probleemoplossend vermogen, heb je kennis van relevante wetten en de verantwoordelijkheden van partners. In de rol van adviseur zorg en veiligheid draag je oplossingen aan, adviseer jij partners maar ook het bestuur en je verbindt partijen met elkaar. Hierbij verlies je de inwoner die het betreft niet uit het oog. Je neemt deel aan overleggen op het snijvlak van sociaal domein en veiligheid. Samen met collega’s kijk je of beleid nog actueel is of dat er aanpassingen nodig zijn om te voldoen aan de behoefte uit het werkveld.

Je handelt als dat nodig is om te de-escaleren en te stabiliseren en je brengt de juiste mensen en organisaties snel en adequaat bij elkaar om gezamenlijk een plan te maken. Je trekt hierbij op met de gespreksvoerders uit de verschillende teams van de gemeente en met externe partners als o.a. woningstichting, politie, GGZ, zorgaanbieders, reclassering, Veilig Thuis en het Zorg en Veiligheidshuis. 
 

Dit ben jij

  • Afgeronde HBO of WO-opleiding op het gebied van zorg en/of veiligheid
  • Aantoonbaar 3 jaar ervaring met casussen op het snijvlak van zorg en
    veiligheid voor een brede groep (-1 tot 110 jaar) personen
  • Aantoonbare 1 jaar ervaring met externe partners betrokken bij de
    casuïstiek (zoals politie, GGZ, zorgaanbieders etc.)
  • Indien een van genoemde opleidingen ontbreekt dan aantoonbaar of minimaal 3
    jaar werkervaring opgedaan met casuïstiek op het gebied van zorg en
    veiligheid
  • Werkzaam voor of bij een gemeente in
    vergelijkbare functie. Voldoet volledig – meer dan 3 jaar werkzaam voor of
    bij een gemeente in vergelijkbare functie Voldoet deels – 2 tot 3 jaar
    werkzaam voor of bij een gemeente in vergelijkbare functie Voldoet niet –
    minder dan 2 jaar werkzaam voor of bij een gemeente in vergelijkbare
    functie

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Merlijn de Groot

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Merlijn neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback