Allround backoffice medewerker ID & Adres

Gemeente Arnhem

  • Uitzenden
  • 07-07-2025
  • Gelderland
  • 36 uur
Logo van Gemeente Arnhem
€2.700 — €3.831 / maand
2 maanden
HBO - WO
Laatste dag

Dit ga je doen

Aanleiding
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling ID&ADRES verantwoordelijk voor hoogwaardige dienstverlening aan burgers en instanties. Dit omvat identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen. Met een team van 70 betrokken medewerkers staat Burgerzaken centraal in het contact met de burger.

De afdeling is onderverdeeld in vier teams:

  • Identiteit & Adres
  • Burgerlijke Stand
  • Specialisten
  • Ondersteuning

Voor het team Identiteit & Adres zijn wij op zoek naar versterking vanwege zwangerschap van 1 collega. Dit biedt jou de kans om je expertise in te zetten binnen een dynamische en belangrijke functie.


Wat ga je doen?
Als Allround backoffice medewerker Identiteit & Adres ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Je:

  • Verwerkt aangiften en aanvragen op het gebied van:
    • Naamgebruik
    • Toestemming verklaringen
    • Verhuizingen
    • Vestigingen
    • Verwerken van toestemmingsverklaring ouder voor reisdocument
  • Werkt met name op de backoffice maar ook weleens op de front office, waarbij je flexibel bent inzetbaar op verschillende locaties.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:

  • Beschikt over een relevante backoffice werkervaring binnen het werkveld Identiteit en Adressen
  • Aantoonbare en ruime werkervaring heeft binnen het vakgebied van burgerzaken;
  • Sociaal vaardig en stressbestendig is, met een klant gerichte houding;
  • Zelfstandig initiatief toont en oplossingsgericht te werk gaat;
  • Nauwkeurig en zorgvuldig werkt;
  • Goed kan samenwerken en netwerken, zowel binnen de afdeling als met externe partners;
  • In staat is collega’s in te werken en te begeleiden op het gebied van specialisaties binnen burgerzaken.

Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)

Dit ben jij

  • De door inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de
    gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer en geen ZZP-er /
    ondernemer.. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van de eigen BV.
    Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de
    Opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis,
    zal dit leiden tot uitsluiting van de inschrijving
  • De kandidaat heeft aantoonbaar bachelor (hbo) werk- en denkniveau
  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring Identiteit en
    Adressen (Complex)

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!