Ambulant ondersteuner, diverse expertises

Gemeente Goirle

Gemeente Goirle
11 maanden
HBO
Laatste dag

Dit ga je doen

Hoe werk jij voor Goirle?
Wij zoeken vier collega’s die systemisch werken en energie krijgen van het helpen van volwassenen en gezinnen. De rol van ambulant ondersteuner is volop in ontwikkeling en samen met je collega’s en het projectteam geef je hier vorm aan. We bieden steeds meer zelf ondersteuning en verwijzen door waar nodig. Hiervoor is er een ontwikkeling lopend richting een Stevig Lokaal Team. We zoeken professionals met diverse expertises om ons daarbij te versterken.

Als ambulant ondersteuner help je mensen van alle leeftijden met een (niet-zichtbare) beperking/kwetsbaarheid weer zelfstandiger meedoen in de maatschappij. Dat gaat over school, werk, opvoeding, ontwikkeling, financiën, wonen, sociaal contact.
Samen met de inwoner en diens netwerk maak je een plan. Je helpt bij het plannen en regelen van ondersteuning. De aanpak is systeemgericht, preventief, tijdelijk en gericht op het versterken van zelfregie en het normale leven.  Je doet dit in goede verbinding met de lokale voorzieningen die beschikbaar zijn. Waar nodig bied je zelf ondersteuning en evalueer je het bereikte resultaat, waar nodig zet je specialistische ondersteuning in.

Naast de individuele ondersteuning signaleer en bundel je hulpvragen zodat er een collectief aanbod kan worden ontwikkeld/ingezet. 

Wat breng je mee naar Goirle?

  • Hbo werk- en denkniveau zoals social work, sociaal maatschappelijke dienstverlening of pedagogiek.
  • Schakelvermogen, creativiteit en leergierigheid.
  • Kennis van het sociaal domein.
  • Kennis van en inzicht in het hulpaanbod en hulpverleningsmethodieken.
  • SKJ registratie is een pré.
  • Expertise op het gebied van autisme, mensen met een (niet zichtbare) beperking of de doelgroep ouderen is een pré.

​​​
 

Dit ben jij

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet
    van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk
    hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich
    uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau.
    Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet
    toegestaan
  • Uw kandidaat heeft minimaal hbo werk- en denkniveau, zoals social work,
    sociaal-maatschappelijke dienstverlening of pedagogiek.
  • Uw kandidaat heeft kennis van het sociaal domein, en kennis van en inzicht
    in het hulpaanbod en hulpverleningsmethodieken.
  • Uw kandidaat beschikt over expertise op het gebied van autisme, mensen met
    een (niet-zichtbare) beperking en/of de doelgroep ouderen.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Uw kandidaat is in het bezit van een SKJ registratie.
  • De kandidaat staat open voor een andere manier van werken, die aansluit bij
    het ‘normale leven’ van inwoners.
    gesprek

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback