Beleidsadviseur Openbare Orde en Veiligheid

Werkorganisatie Druten Wijchen

Werkorganisatie Druten Wijchen
€3.602 — €5.313 / maand
3 maanden
HBO
Nog 5 dagen

Dit ga je doen

Wat ga je doen?

Je gaat aan het werk op het gebied van integrale veiligheid breed. De vragen en projecten zijn dus zeer verschillend. Jouw belangrijkste werkzaamheden de komende maanden zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor de lokale aanpak van ondermijnende criminaliteit. Je gaat met collega’s en externe partners in gesprek over signalen en zorgt ervoor dat hieraan opvolging wordt gegeven. Denk hierbij aan de politie, woningcorporaties en het RIEC.
  • Je organiseert (eventueel samen met de regionale ondermijningscoördinator) ondermijningscontroles in de gemeenten Druten en Wijchen.
  • Je adviseert het bestuur van de gemeenten Druten en Wijchen over vraagstukken op het gebied van ondermijnende criminaliteit, waaronder drugs- en mensenhandel.
  • Je werkt aan de interne bewustwording op het gebied van ondermijning. Zo ben je onder andere verantwoordelijk voor het organiseren van bewustwordingssessies.
  • Je draagt bij aan evenementenveiligheid. Het thema ‘Veilige jaarwisseling’ is op dit moment een hot topic waar je mee aan de slag gaat.
  • Je werkt in het team actief mee bij andere nieuwe en ondersteunende taken en vragen

Dit ben jij

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding
  • Uiterlijk beschikbaar per 17 november 2025 voor 20 uur per week
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar
    alsBeleidsadviseur openbare orde en veiligheid
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur openbare orde
    en veiligheid
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor integrale veiligheid of
    bestuurskunde

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback