Budgetcoach HvA

Universiteit van Amsterdam

  • Uitzenden
  • 01-09-2025
  • Noord-Holland
  • 8 uur
Logo van Universiteit van Amsterdam
12 maanden
HBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Functienaam: Budgetcoach HvA
Aantal uren per week: 8 uur
Start overeenkomst: Week van 01-09-2025
Einddatum: De einddatum van de initiele periode is in de week van 01-09-2026
Optie verlenging contract: Ja, maximaal 1 jaar verlenging. Tot uiterlijk 01-09-2027
Inschrijver als zzp'er (Wet DBA)*: Ja, dit is mogelijk.
*Deze opdracht is op intern beleid getoetst en akkoord bevonden voor uitvoering door een zzp'er. U bent zelf verantwoordelijk voor uw kwalificatie als ondernemer en voor het handelen als zelfstandige in de uitvoering van deze opdracht. 

Opdrachtomschrijving
Studentenzaken is een HvA-brede afdeling met ongeveer 200 gedreven en enthousiaste professionals waar je jezelf kan zijn en waar samenwerken en samen ontwikkelen voorop staan. We voelen ons betrokken bij elkaar en de sfeer is zeer informeel en warm. 

Onze missie is samen zorgen voor gelijkwaardige kansen voor iedere student. Onze dienstverlening is erop gericht dat HvA-studenten hun studie succesvol kunnen doorlopen. We richten ons daarbij op het welzijn, de aansluiting en de betrokkenheid van onze studenten. 

Werkzaamheden
Een budgetcoach bij de HvA ondersteunt studenten met financieel advies en begeleiding.

De werkzaamheden van een budgetcoach omvatten;

  • het ondersteunen van studenten bij het ordenen van hun financiën,
  • het opstellen van budgetten,
  • en het geven van tips over hoe ze hun uitgaven kunnen beheren.

Daarnaast biedt de budgetcoach ondersteuning bij het aanvragen van financiële voorzieningen en het omgaan met schulden. Deze diensten zorgen ervoor dat studenten financiële problemen kunnen voorkomen en zich beter kunnen concentreren op hun studie.

De werkzaamheden zullen op locatie worden uitgevoerd te Amsterdam (Amstelcampus HvA).

Dit ben jij

  • Opleidingseisen HBO werk- en denkniveau; Aangesloten bij de NVVK
    (Nederlandse Vereniging voor Volkskrediet) Werkervaringseisen 3+ jaar
    ervaring in een vergelijkbare functie met studenten en binnen de
    schuldhulpverlening; Kennis van relevante wet- en regelgeving omtrent
    schuldhulpverlening en sociale zekerheid; Kerncompetenties Sterke coachende
    communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen; Analytisch en
    probleemoplossend vermogen. U heeft alle eisen begrepen en gaat hiermee
    akkoord

Erik Visser

Marketing Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!