(BV) Medewerker Geo informatie

Waterschap Scheldstromen

Waterschap Scheldstromen
€3.234 — €4.242 / maand
5 maanden
MBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

Als medewerker geo-informatie ben jij de spin in het web bij het beheren, actualiseren en verwerken van onze geografische data. Jij zorgt ervoor dat de landmeetkundige gegevens die de basis vormen voor onze werkzaamheden volledig, juist en actueel zijn.

Met jouw kennis van geodata en GIS draag je bij aan betrouwbare basis- en kernregistraties die essentieel zijn voor onze organisatie.

Wat ga je doen

  • Je beoordeelt aangeleverde landmeetgegevens op volledigheid en kwaliteit.

  • Je verwerkt ingewonnen landmeetgegevens tot op te leveren producten.

  • Je zorgt voor de juiste inpassing van metingen in de basis- en kernregistraties.

  • Je actualiseert BGT-objecten van het waterschap en voert mutaties door in de eigen kernregistraties.

  • Je werkt nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen om de kwaliteit van onze geo-informatie te borgen.

Jouw profiel

Je bent zorgvuldig, resultaatgericht en hebt een sterk gevoel voor kwaliteit. Je vindt het leuk om data te vertalen naar bruikbare informatie en werkt graag in een omgeving waar techniek en precisie samenkomen.

Wij vragen:

  • Een afgeronde mbo-opleiding in de richting Geodata, Landmeetkunde of Geo-ICT.

  • Ervaring met softwarepakketten zoals AutoCAD, dg DIALOG BGT en ArcGIS ten behoeve van (3D) cartografisch objectenbeheer.

  • Inzicht in relevante onderdelen van civiele techniek en cultuurtechniek.

  • Kennis van de opbouw van bronbestanden binnen de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT).

  • Vermogen om projectmatig en procesmatig te werken, met hoge mate van nauwkeurigheid.

Het team

Je komt terecht in het team Bedrijfsvoering Informatievoorziening en Gegevensbeheer (BV-IG), bestaande uit ongeveer 35 collega’s. Samen houden jullie de geo-informatie van de primaire afdelingen actueel en betrouwbaar. Daarnaast ontwikkelt het team slimme GIS-oplossingen waarmee zowel in het veld als op kantoor gegevens efficiënt ingewonnen, beheerd en gebruikt kunnen worden.Hierbij een nieuwe aanvraag. Ik stuur de volledige info naar het algemene mailadres.

Procedure

  • Het aanbieden kan tot 7 november om 12.00 uur. Cv's die per mail of andere communicatiekanalen worden verzonden, worden niet in behandeling genomen.
  • All-in tarief: Uitzenden : Schaal + tarief: 8 salaris min 3.392 tot max 4.434 ( tarief € 48,58 tot max € 63,51 exclusief fee OSS en btw)
    Inhuursegment: Informatisering en gegevensbeheer

  • Startdatum: z.s.m.

  • Let op: Bij voldoende reacties kan de aanvraag eerder gesloten worden
  • Let op: Het is van belang om de contactgegevens (e-mailadres + telefoonnummer) van de kandidaat in onze portal ESD in te voeren. Daarnaast;
    • CV + korte motivatie (in 1 PDF document samengevoegd)
    • Beschikbaarheid (startdatum & aantal uren p.w.)
    • 2 referenties
  • Let op: Deze opdracht is niet geschikt voor zzp'ers.

Let op!

  • Alleen CV's in de Nederlandse taal worden in behandeling genomen.
  • Elke leverancier en zzp'er dient in bezit te zijn van een bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Indien wenselijk kan dit ook afgesloten worden via OneStopSourcing tegen een kleine fee per gewerkte uur.
  • Elke leverancier dient een G-rekening te hebben.
  • Het is niet toegestaan om medewerkers in loondienst bij een ander bureau voor te stellen.
  • De klant wil inhuuropdrachten sluiten met een zo kort mogelijke keten, voorkeur gaat uit

Tarieven (en opbouw ivm uitzenden)

  • All-in tarief: Uitzenden : Schaal + tarief: 8 salaris min 3.392 tot max 4.434 ( tarief € 48,58 tot max € 63,51 exclusief fee OSS en btw)
  • Opbouw tarief aan ons communiceren (bruto uurloon X vaste omrekenfactor)
    (Regulier 2,2346 // Overuren 1,4062 // Toeslag 1,5416)

Dit ben jij

  • Je bent zorgvuldig, resultaatgericht en hebt een sterk gevoel voor
    kwaliteit. Je vindt het leuk om data te vertalen naar bruikbare informatie
    en werkt graag in een omgeving waar techniek en precisie samenkomen.Wij
    vragen: Een afgeronde mbo-opleiding in de richting Geodata, Landmeetkunde
    of Geo-ICT
  • Ervaring met softwarepakketten zoals AutoCAD, dg DIALOG BGT en ArcGIS ten
    behoeve van (3D) cartografisch objectenbeheer
  • Inzicht in relevante onderdelen van civiele techniek en cultuurtechniek
  • Kennis van de opbouw van bronbestanden binnen de Basisregistratie
    Grootschalige Topografie (BGT)
  • Vermogen om projectmatig en procesmatig te werken, met hoge mate van
    nauwkeurigheid

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Bram van Dijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback