Civiele projectleider centrum

Gemeente Hardenberg

Gemeente Hardenberg
€4.264 — €6.072 / maand
6 maanden
HBO
Nog 9 dagen

Dit ga je doen

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
Gemeente Hardenberg zoekt voor een periode van een half jaar (met mogelijkheid tot verlenging) een ervaren Civiele Projectleider Centrum die overzicht houdt over alle projecten die in en rondom het centrum van Hardenberg spelen.

Wat ga je doen?

Als Civiele Projectleider Centrum ben jij de spin in het web van de centrumprojecten.

Je houdt grip op de samenhang en planning van alle civieltechnische projecten in het centrum. Denk aan verkeers-, riolering- of klimaatprojecten, onderhoud- of vervangingsprojecten van kunstwerken zoals de Prins Bernhardbrug én project van derden.

  • Je bent voorzitter van het overleg Projecten Centrum, waarin alle projectleiders en een aantal projectmedewerkers in de openbare ruimte samenkomen.
  • Je zorgt voor afstemming met het ruimtelijk domein, zodat projecten elkaar niet bijten maar elkaar juist versterken.
  • Je adviseert de ambtelijk opdrachtgever en denkt bestuurlijk mee, o.a. door zo nodig aan te sluiten bij overlegvormen zoals de PFO’s.
  • Je brengt intern en extern partijen bij elkaar, faciliteert samenwerking en bewaakt het overzicht.

Kortom: je bent hét aanspreekpunt voor de civiele projecten in het centrum van Hardenberg en zorgt dat de bereikbaarheid en leefbaarheid goed gewaarborgd blijven.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachlor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het leiden van grote civiele
    projecten in binnensteden/centrumgebieden
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Civiele projecten voor een
    gemeente in de afgelopen 8 jaar
  • Beschikbaar om fysiek aanwezig te zijn in Hardenberg op afgesproken
    momenten (hybride werken alleen wanneer noodzakelijk)
  • Aantoonbare werkervaring met projecten die bereikbaarheid en
    verkeersafwikkeling in stedelijke context betreffen
  • Beschikbaar voor minimaal 32uur per week gedurende de gehele
    opdrachtperiode
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren van ambtelijk en/of bestuurlijk
    opdrachtgevers
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met gebiedsontwikkeling bij een
    gemeente
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente met meer dan 50.000 inwoners

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback