Coördinator buitendienst groen

Gemeente Westerkwartier

  • Uitzenden
  • 01-08-2025
  • Groningen
  • 36 uur
Gemeente Westerkwartier
2 maanden
MBO - HBO
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

 

Aansturen voormannen en werkcoaches

Inhuren, aansturen inhuur en contracten beheren

Gesprekken met medewerkers over ontwikkeling, gedrag

Bewaken en sturen op werkafspraken (Verdelen) bewaken en afronden meldingen openbare ruimte,

Adviseren en ondersteunen teammanager(s) en beheer

Kandidaatomschrijving

Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)

Samenwerker en verbinder

Resultaatgericht

Probleemoplossend vermogen

Stressbestendig

Motiverend vermogen

Werken op kantoor Zuidhorn

 

Dit ben jij

  • MBO/ HBO opleiding in een relevante richting (groen) –
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (als coördinator groen of grijs) bij
    een gemeente op het vakgebied groen. –
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar zijn –
  • Aantoonbare relevante werkervaring (op CV) bij een gemeente –
  • Maximale reisduur van woonplaats naar werk circa 1 uur of anderszins
    aantoonbaar “dichtbij” waar het gebeurt. –
  • Op deze Groningen huurt in opdracht zijn onze inkoopvoorwaarden van
    toepassing (zie bijlage). –
  • Geen ZZP-er. In de offerte dient benoemd te zijn en verklaard te worden dat
    de kandidaat in loondienst werkzaam is bij het bureau en geen ZZP-er is. –
  • Beschikken over rijbewijs BE –
  • Hoe meer ervaring, des te meer punten – Bij deze opdracht worden na de
    eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze
    wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden
    beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Communicatieve
    vaardigheden Werkervaring Persoonlijkheid (passen binnen het team) zie
    omschrijving kandidaat
  • Vakkennis van bomen, bossen, exoten, bermonderhoud en ecologisch groen –
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen
    interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze
    interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Communicatieve vaardigheden Werkervaring Persoonlijkheid (passen binnen het
    team) zie omschrijving kandidaat
  • Werken op kantoor – Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met
    een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de
    uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de
    hieronder aangegeven criteria. Communicatieve vaardigheden Werkervaring
    Persoonlijkheid (passen binnen het team) zie omschrijving kandidaat
  • Interview – Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een
    aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke
    beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder
    aangegeven criteria. Communicatieve vaardigheden Werkervaring
    Persoonlijkheid (passen binnen het team) zie omschrijving kandidaat

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!