Coördinator Participatie

Gemeente Krimpen aan den IJssel

  • Uitzenden
  • 19-05-2025
  • Zuid-Holland
  • 24 uur
Logo van Gemeente Krimpen aan den IJssel
6 maanden
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
De Coördinator Participatie is verantwoordelijk voor het bevorderen van de sociale integratie en participatie van bewoners door het organiseren van activiteiten en het onderhouden van relaties met de buurt en andere organisaties. De coördinator werkt samen met het team aan de coördinatie en uitvoering van activiteiten op locatie en is het aanspreekpunt voor bewoners.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Onderhouden van contacten met buurtbewoners.
  • Organiseren van activiteiten die bewoners verbinden met de buurt, en het organiseren van activiteiten voor specifieke doelgroepen (bijv. jongeren, gezinnen).
  • Zorgen voor een schone en opgeruimde locatie door het coördineren van opruim- en schoonmaakactiviteiten, en het handhaven van hygiënische standaarden op de opvanglocatie.
  • Begeleiden van bewoners naar onderwijs en het organiseren van trainingen, evenals het ondersteunen van bewoners bij reizen (bijv. naar afspraken of werk).
  • Fungeren als aanspreekpunt voor bewoners op de locatie voor vragen over participatie en activiteiten.

De opdracht staat in de basis uit voor 24 uur per week. Vanwege de tijdelijke afwezigheid van een andere collega kan het voor komen dat er tijdelijk meer uren gemaakt kunnen worden. Uiteindelijk zullen de extra uren weer teruggezet worden naar 24 uur per week.

Dit ben jij

  • Aantoonbare goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als woon-
    en/of gezinsbegeleider of casusregisseur
  • Aantoonbaar beschikbaar in de weekenden en avonden
  • Aantoonbaar kennis van de Sociale Kaart in Krimpen aan den IJssel
  • Uiterlijk beschikbaar per 19 mei 2025 beschikbaar, voor 24 tot 36 uur voor
    de gehele opdracht inclusief verlengingen
  • Aantoonbaar in het bezit van een BHV diploma
  • Aantoonbare afgeronde opleiding Social Work of vergelijkbaar (Sociaal
    Cultureel Werk of Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening) op minimaal
    mbo4 niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als begeleider van inwoners met
    trauma
  • Aantoonbaar woonachtig binnen een straal van maximaal 30 kilometer van
    Krimpen aan den IJssel
  • Aantoonbare kennis van de Sociale Kaart in Krimpen aan den IJssel

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!