Customer Intelligence Analist

UWV

UWV
In overleg
12 maanden
WO
Laatste dag

Dit ga je doen

Functiedoel

De Customer Intelligence Analist creëert op basis van beschikbare data een integraal en consistent beeld van de uitvoering van de processen van UWV en de gevolgen voor de klant en adviseert hierover.

Werkzaamheden en resultaatgebieden

  • Concretiseren van klantvragen samen met stakeholders binnen de organisatie.
  • Deelname aan richtinggevende netwerken op het vakgebied Customer Intelligence en Datamining en creëren van draagvlak.
  • Vertalen van strategie naar concrete onderzoeksvragen en analysevoorstellen; proactief adviseren van management en directies over verbetermogelijkheden.
  • Opstellen van plannen van aanpak en bepalen van relevante databronnen.
  • Ontsluiten, beoordelen en analyseren van relevante databronnen en opzetten van een gestructureerde analyseomgeving.
  • Uitvoeren van state-of-the-art analysetechnieken en verwerken van resultaten tot bruikbare inzichten voor de business.
  • Monitoren en evalueren van doorgevoerde verbeteringen en ontwikkelen/implementeren van modellen (klantwaarde-, segmentatie-, profilering) en rapportages/dashboards.
  • Functioneel aansturen van leveranciers van data en BI-specialisten/engineers voor technische realisatie.
  • Analyseren en interpreteren van marktonderzoeksgegevens en koppelen aan interne klantinteracties.
  • Optreden als inhoudelijke specialist en borgen van actualiteit en aansluiting op standaarden binnen het vakgebied.

Aanvullende procedurele informatie

Een referentiecheck is onderdeel van het selectieproces. Personen die de AOW-leeftijd bereikt hebben of tijdens de inhuurtermijn zullen bereiken, worden afgewezen.

Dit ben jij

  • Academisch werk- en denkniveau (WO Master met accent op Engineering is
    vereist volgens selectiecriteria)
  • Minimaal 4 tot 8 jaar ontwikkelaarservaring in Python en SQL voor custom
    tooling
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een DevOps engineering rol in een data
    management omgeving
  • Ervaring met ITIL-principes, stakeholdermanagement en productmanagement
  • Ervaring met implementatie van SSL en certificaatmanagement in ontwikkelde
    applicaties
  • Ervaring met GIT, CI/CD en Restful API’s
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Minimaal drie voorbeelden van aantoonbare bijdragen aan technisch ontwerp
    of iteratieve applicatieverbeteringen
  • Resultaatgericht werken met aandacht voor efficiency, effectiviteit en
    klanttevredenheid
  • Creëren van draagvlak binnen en buiten de eigen divisie voor analyses en
    adviezen
  • Proactief adviseren van management en directies over verbetermogelijkheden
    in klantprocessen

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback