Diensten Servicedesk ICT
Waterschap Hollandse Delta
- Uitzenden & ZZP
- Zuid-Holland
- 36 uur


Dit ga je doen
Omschrijving opdracht
De IA servicedesk maakt onderdeel uit van het team IAIT binnen de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (IA). Team IAIT beheert de bestaande IT, netwerk- en telecom-infrastructuur (ICT). Zij zorgt ervoor dat het waterschap beschikking heeft over een modern ICT platform dat voldoet aan de eisen die de tijd en waterschap Hollande Delta hier aan stelt (vastgelegd in een SLA). Het team IAIT is verantwoordelijk voor de correcte en veilige werking van de ICT-infrastructuur en het gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen op deze infrastructuur middels changes en projecten waar de organisatie om vraagt. IAIT draagt zorg voor zowel de kantoorautomatisering (KA) als de technische (industriële) automatisering (TA).
De opdracht omvat o.a.:
- 1e aanspreekpunt om werknemers van waterschap Hollandese Delta te helpen;
- Incidenten aannemen, registreren, analyseren, volgen en afhandelen;
- Incidenten juist aanvullen met een eerste 15 minuten analyse en overdragen naar de juiste oplosgroep;
- Gebruikers op afstand klantvriendelijk ondersteunen, telefonisch of per email.

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?