Ervaren Beleidsmedewerker Ondermijning

gemeente Meppel

  • Uitzenden
  • 32 uur
gemeente Meppel
€4.264 — €6.072 / maand
HBO - WO
Nog 7 dagen

Dit ga je doen

Opdracht

  • Ontwikkelen, actualiseren en implementeren van het gemeentelijk beleid op het gebied van ondermijning.
  • Signaleren van trends, risico’s en dreigingen op het gebied van georganiseerde criminaliteit.
  • Coördineren van integrale controles en handhavingsacties samen met o.a. politie, OM, RIEC en Belastingdienst.
  • Leiden van projectgroepen en werkgroepen binnen het veiligheidsdomein.
  • Opstellen van bestuurlijke adviezen en besluitvormingsstukken voor college en raad.
  • Toepassen en coördineren van de Wet Bibob in samenwerking met juridische en vergunningverlenende collega’s.
  • Ontwikkelen van preventieve maatregelen en bewustwordingscampagnes voor inwoners en ondernemers.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor complexe casuïstiek en het begeleiden van bestuurlijke interventies.
  • Vertegenwoordigen van de gemeente in regionale en landelijke netwerken en overleggen.
  •  Monitoren en evalueren van de effectiviteit van beleid en interventies.

Dit ben jij

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een beleidsfunctie binnen het
    veiligheidsdomein
  • Aantoonbare werkervaring met ondermijning, bestuurlijke aanpak, Bibob én
    integrale samenwerking
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau
    richtingbestuurskunde, criminologie, rechten of veiligheidskunde
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een
    beleidsfunctie binnen het veiligheidsdomein
  • Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken en het aansturen van
    multidisciplinaire teams
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het veiligheidsdomein bij
    een gemeente ;

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Rosa Wijsmuller

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Rosa neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback