Ervaren Medewerker Burgerzaken

Gemeente Harderwijk

Gemeente Harderwijk
8 maanden
Nog 24 dagen

Dit ga je doen

Wij zijn op zoek naar een ervaren medewerker burgerzaken die volledig inzetbaar kan zijn op de taken voor team burgerzaken, burgerlijke stand, verwerking van verhuizingen en intake van immigratie, briefadres e.d.. De kandidaat is direct inzetbaar als allround medewerker in de backoffice binnen ons team en weet wat te doen op het vakgebied. De allround medewerker draait ook mee bij de baliediensten voor reisdocumenten en aangiften burgerlijke stand en aangifte van (complex) verhuisaangifte of briefadres intake.
Noot: bij het werk van onze all round medewerker is uitgezonderd het werk van de brp-specialist en adresonderzoeken (elders belegd in de organisatie). Opleiding en ervaring op deze onderdelen dragen wel bij aan de kwaliteit van het werk.

Deze opdracht wordt ingevuld via een detavast-constructie met een initiële detacheringsperiode 9 maanden, waarna de kandidaat bij goed functioneren en match in dienst kan treden bij de Gemeente Harderwijk.

Gedurende de contractperiode volgt de kandidaat aanvullende modules en opfris daarvan op NLQF-niveau van de NVVB-diplomalijn met focus op specialisatie op burgerlijke stand en identiteitsdocumenten.  Dit is een vereiste voor eventueel in dienst treden bij de Gemeente Harderwijk. De focus ligt op een bijdrage in het vakgebied op hoog niveau met minimaal een specialisatie in de diplomalijn  certificaten om na één jaar breed inzetbaar te zijn op het vakgebied.

 

Dit ben jij

  • Minimaal in bezit van modules voor de basiskennis burgerzaken
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als allround medewerker burgerzaken binnen een
    gemeente en aantoonbaar ervaring in de backoffice (burgerlijke stand)
  • Aanvullende vakdiploma’s binnen het vakgebied en
    de leerlijn NLQF niveau Basis en Specialistische vakdiploma’s geen basis
    vakdiploma’s – voldoet niet 1 of 2 basis vakdiploma’s – voldoet deels basis
    vakdiploma mét specialistische modules >2 specialistische vakdiploma’s –
    voldoet volledig
  • Werkervaring binnen afdeling burgerzaken bij een
    gemeente 2 jaar = voldoet
    volledig
  • Bereid om te werken bij avondopenstelling
    (donderdagavond) Wel bereid = voldoet volledig Niet bereid/onbekend =
    voldoet niet

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Merlijn de Groot

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Merlijn neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback