Financieel medewerker projectadministratie

Gemeente Katwijk

Gemeente Katwijk
5 maanden
MBO
Nog 7 dagen

Dit ga je doen

Binnen de gemeente Katwijk raken projecten direct aan de leefomgeving, van woningbouw tot duurzaamheid. Voor het cluster Projecten, Programma’s en Opgaven (PPO) zoeken wij een tijdelijke financieel medewerker projectadministratie. PPO is het expertisecentrum voor projectmatig, programmatig en opgavegericht werken en ondersteunt alle domeinen binnen de organisatie.

Opdrachtomschrijving

De financieel medewerker draagt zorg voor een betrouwbare, zorgvuldige en volledige projectadministratie. Je ondersteunt projectleiders en collega’s met correcte administratie, declaratie- en factuurverwerking en betrouwbare rapportages. Hiermee geef je inzicht aan projectteams en bestuurders, zodat de juiste keuzes gemaakt kunnen worden.

 

  • Verwerken, coderen, boeken en controleren van orders en facturen.
  • Signaleren en bespreken van afwijkingen met projectleiders en betrokken collega’s.
  • Onderhouden en verwerken van declaraties en bankmutaties.
  • Opstellen van verkoopfacturen en uitvoeren van btw-aangiftes.
  • Beheren van stamdata van crediteuren, debiteuren, projecten en grootboeken.
  • Aanmaken van verplichtingen, materiële vaste activa en loonjournaalposten.
  • Opstellen en draaien van rapportages vanuit het registratiesysteem (o.a. voor cashflow en maandafsluiting).
  • Bewaken en analyseren van geldstromen en deze vertalen naar financiële overzichten voor projectteams.
  • Bijdragen aan de aanbesteding van een nieuw financieel systeem.
  • Ondersteunen van de projectadministratie en het team projectadvies.

Dit ben jij

  • Wie is tekenbevoegd (naam en functie)?
  • De overeenkomst inhuur arbeidskrachten is op deze opdracht van toepassing
  • Een aantoonbare afgeronde MBO 4 diploma
  • Een aantoonbare afgeronde Mbo 4 opleiding in een financiële richting
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in financiële administratie of
    projectadministratie binnen een gemeente of overheid. Gemeente 40 punten
    Overheid 32 punten
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met financiële systeem: Key2
    finance
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een tijdschrijfsysteem TIM
  • Verwerken, coderen, boeken en controleren van orders en facturen.
  • Signaleren en bespreken van afwijkingen met projectleiders en betrokken collega’s.
  • Onderhouden en verwerken van declaraties en bankmutaties.
  • Opstellen van verkoopfacturen en uitvoeren van btw-aangiftes.
  • Beheren van stamdata van crediteuren, debiteuren, projecten en grootboeken.
  • Aanmaken van verplichtingen, materiële vaste activa en loonjournaalposten.
  • Opstellen en draaien van rapportages vanuit het registratiesysteem (o.a. voor cashflow en maandafsluiting).
  • Bewaken en analyseren van geldstromen en deze vertalen naar financiële overzichten voor projectteams.
  • Bijdragen aan de aanbesteding van een nieuw financieel systeem.
  • Ondersteunen van de projectadministratie en het team projectadvies.

Pieter Hofland

Recruitment Consultant

Pieter Hofland

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Pieter neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback