Front Office Medewerker
Gemeente Renkum
- Uitzenden
- 21-07-2025
- 36 uur

€2.316 — €3.369 / maand
12 maanden
HBO
Nog 8 dagen
Dit ga je doen
Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collega’s die voornamelijk parttime werken. Als medewerker KCC beantwoord je vragen aan de telefoon, ontvang je klanten aan de receptie, beantwoord je e-mails en reik je waarde documenten uit zoals rijbewijzen en paspoorten. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden, waarbij je de vragen en verzoeken van klanten goed verwerkt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en daarmee het visitekaartje van de gemeente.
Om het team aan te vullen is de Gemeente Renkum op zoek naar:
- Studenten of oproepkrachten voor het Receptie / KCC
- Voor de zomervakantie.
- Daarna bijbaan oproepbaar
taken:
- Receptie bemensen en documenten uitgeven;
- Telefoon beantwoorden en doorverbinden;
- Terugbelnotities maken in het zaaksysteem;
- Mails beantwoorden;
- Afspraken burgerzaken inplannen;
- Fixi / openbare ruimte meldingen maken;
- Werken in Gauw / Gemeentelijke Belastingen
- Werken in Luminizer
- Werken met Centric Burgerzaken
- I Lost meldingen registreren
Dit ben jij
- De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht
in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er /
ondernemer.. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de
opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis,
zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier - De kandidaat is in ieder geval expliciet beschikbaar om te werken in week
en week 33. - Jaar werkervaring

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.