Front Office Medewerker

Gemeente Renkum

  • Uitzenden
  • 21-07-2025
  • 36 uur
Gemeente Renkum
€2.316 — €3.369 / maand
12 maanden
HBO
Nog 8 dagen

Dit ga je doen

Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collega’s die voornamelijk parttime werken. Als medewerker KCC beantwoord je vragen aan de telefoon, ontvang je klanten aan de receptie, beantwoord je e-mails en reik je waarde documenten uit zoals rijbewijzen en paspoorten. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden, waarbij je de vragen en verzoeken van klanten goed verwerkt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en daarmee het visitekaartje van de gemeente.

Om het team aan te vullen is de Gemeente Renkum op zoek naar:

  • Studenten of oproepkrachten voor het Receptie / KCC
    • Voor de zomervakantie.
    • Daarna bijbaan oproepbaar

taken:

  • Receptie bemensen en documenten uitgeven;
  • Telefoon beantwoorden en doorverbinden;
  • Terugbelnotities maken in het zaaksysteem;
  • Mails beantwoorden;
  • Afspraken burgerzaken inplannen;
  • Fixi / openbare ruimte meldingen maken;
  • Werken in Gauw / Gemeentelijke Belastingen
  • Werken in Luminizer
  • Werken met Centric Burgerzaken
  • I Lost meldingen registreren

Dit ben jij

  • De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht
    in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er /
    ondernemer.. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.
    Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de
    opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis,
    zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier
  • De kandidaat is in ieder geval expliciet beschikbaar om te werken in week
    en week 33.
  • Jaar werkervaring

Bram van Dijk

Recruitment Consultant

Bram van Dijk

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Bram neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback