Functioneel beheerder

Gemeente Emmen

  • Uitzenden
  • 02-06-2025
  • Drenthe
  • 36 uur
Logo van Gemeente Emmen
€3.602 — € 5.313 / maand
23 maanden
HBO
Nog 6 dagen

Dit ga je doen

  • Dit is wat je gaat doen:

    Als functioneel beheerder zaakgericht werken voer je samen met 5 collega’s het beheer uit voor Dimpact eSuite (zaaksysteem) , koppelingen met backoffice-applicaties, Open Online (website) en overige applicaties.

    Je bent een belangrijke schakel tussen het systeem en de processen. Een groot deel van je tijd ondersteun je proactief de gebruikers van de eSuite in de hele organisatie. Je weet vragen te beantwoorden en de vragen door te vertalen naar de werkprocessen en functionele oplossingen.
    Ook werk je nauw samen met collega’s om de processen klantvriendelijk en functioneel te maken.

    Er zijn in de komende jaren veel ontwikkelingen op het gebied van Common Ground en de dienstverlening naar de klant.  Dit heeft consequenties voor de inrichting van zaakgericht werken.
    Ook daarin zal een rol zijn weggelegd voor jou, bijvoorbeeld in de omzetting van de huidige webformulieren naar Open Formulieren.

    Binnen de gemeente wordt gewerkt aan de integratie van Microsoft 365. Dit brengt ook werkzaamheden met zich mee waarmee je bezig gaat. 

    Het team
    Het team Informatisering werkt op basis van de I-visie aan een sterke integrale positie binnen de gemeentelijke context. Het team bestaat uit ongeveer 60 collega’s.  
    Voor de uitvoering van de I-visie werken we samen met team Automatisering
    Hierbij is de rol van team informatisering van groot belang. Immers is een goed functionerende technologie een belangrijke randvoorwaarde voor het adequaat kunnen inzetten van informatievoorziening.

    Dit ben je….

  • Je beschikt over minimaal HBO werk -en denkniveau bij voorkeur informatiemanagement of functioneel beheer
  • Je hebt kennis en ervaring met het modelleren van processen (BPMN, CMMN)
  • Je bezit een flinke dosis kennis en expertise op het gebied van functioneel beheer
  • Je bent enthousiast, resultaat gericht en proactief
  • Je beschikt over goede advies- en communicatievaardigheden
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht.

Dit ben jij

  • De voorgestelde kandidaat heeft een relevante afgeronde HBO diploma
  • De voorgestelde kandidaat heeft werkervaring in de richting van
    informatiemanagement in de overheidsomgeving
  • De voorgestelde kandidaat heeft ervaring met zaaksystemen,
    omschrijven
  • De voorgestelde kandidaat heeft de mogelijkheid om hybride te werken, wat
    inhoudt dat er een balans van 50/50 is tussen thuiswerken en werken op
    kantoor. Maandag is daarbij een vaste kantoordag
  • De voorgestelde kandidaat heeft werkervaring in de richting van
    informatiemanagement in de overheidsomgeving.
  • De voorgestelde kandidaat heeft ervaring met zaaksystemen
  • Kandidaat dient week 23 vrij te houden voor gesprekken
  • De leverancier geeft de volgende gegevens door over de referentie: Oude
    werkgever: Periode: Voor een volledige aanbeiding is het noodzakelijk dat
    dit wordt ingevuld
  • De voorgestelde kandidaat is

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!