Dit ga je doen
Opdracht
Wat ga je doen?
Een functioneel beheerder zorgt dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. Jij kent de wensen van gebruikers, luistert en weet de vertaalslag te maken in user stories en specificaties. Je focust je op processen in het klantdomein en de ondersteuning middels applicaties als SAP-CRM/ECC, web/online-toepassingen en een aantal andere pakketten. Je zorgt ervoor dat applicaties op een correcte wijze worden gebruikt en ondersteunt gebruikers bij dit gebruik. Je analyseert incidenten en lost eventuele fouten op die vanuit de monitoring van de systemen optreden. Je stelt gebruikershandleidingen en documentatie op. Je levert een bijdrage aan projecten en de in beheername van deze vernieuwingen, zoals vervanging van CRM. Verder speelt dit team een coördinerende rol in de centrale communicatie bij incidenten en onderhoud op meerdere applicaties.
De functioneel beheerder die wij zoeken is een stressbestendige, pragmatische duizendpoot die het leuk vindt om gebruikers te helpen en er niet tegenop ziet om dit te doen in een omgeving waar de druk regelmatig oploopt. Je weet hierin overzicht te bewaren te prioriteren en zorgt samen met je collega’s dat het werk wordt uitgevoerd.
Je gaat samenwerken met een multidisciplinair team bestaande uit beheerders, Product Owners en teamleden van de diverse teams die de software ontwikkelen en beheren. Je fungeert als aanspreekpunt voor de key users bij de andere diensten binnen het Kaderster zoals de collega’s van het klantcontactcentrum en klantadministratie. Je bent in staat om snel het benodigde netwerk op te bouwen en stapt makkelijk op collega’s en andere afdelingen af. En je bent bewust van je rol binnen de organisatie, klantvriendelijk en staat klaar voor de interne klanten maar durft ook grenzen te stellen.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
- SAP-CRM;
- SAP-ECC;
- CMS-applicates (Liferay);
- Mendix;
- Genesys (CCAAS, Contact Center as a Serice);
- Jira;
- Office.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
- Vertalen van wensen in userstories;
- Functioneel beheer klantprocessen;
- Eerste aanspreekpunt functioneel beheer SAP- CRM / ECC;
- Coördinatie van communicatie Kadasterbreed onderhoud en storingen;
- Oplossen incidenten en opstellen communicatie eigen diensten;
- Opstellen gebruikershandleidingen en documentatie;
- Advisering gebruikers van de applicaties;
- Uitvoeren of ondersteunen van gebruikersacceptatietesten;
- Testen van userstories.
Dit ben jij
- Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan
voldoet. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af,
waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht
als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de
inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke)
arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze
eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd - De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2025 tot en met 30 september 2026
voor 32-36 uur per week - Afgeronde (bachelor) Hbo-opleiding of hoger
- Minimaal 5 jaar ervaring als Functioneel Beheerder of in een vergelijkbare
functie - Taalniveau Nederlands minimaal B2
- De Functioneel Beheerder heeft aantoonbare en relevante ervaring met de
gevraagde werkzaamheden. Geef aan de hand van 3 voorbeelden (max 300
woorden) waaruit deze ervaring blijkt (zie ook omschrijving werkzaamheden
en verantwoordelijkheden)

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Reactietermijn gesloten