D
i
t
g
a
j
e
d
o
e
n

Opdracht 
Wat ga je doen?
Een functioneel beheerder zorgt dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. Jij kent de wensen van gebruikers, luistert en weet de vertaalslag te maken in user stories en specificaties. Je focust je op processen in het klantdomein en de ondersteuning middels applicaties als SAP-CRM/ECC, web/online-toepassingen en een aantal andere pakketten. Je zorgt ervoor dat applicaties op een correcte wijze worden gebruikt en ondersteunt gebruikers bij dit gebruik. Je analyseert incidenten en lost eventuele fouten op die vanuit de monitoring van de systemen optreden. Je stelt gebruikershandleidingen en documentatie op. Je levert een bijdrage aan projecten en de in beheername van deze vernieuwingen, zoals vervanging van CRM. Verder speelt dit team een coördinerende rol in de centrale communicatie bij incidenten en onderhoud op meerdere applicaties. 

De functioneel beheerder die wij zoeken is een stressbestendige, pragmatische duizendpoot die het leuk vindt om gebruikers te helpen en er niet tegenop ziet om dit te doen in een omgeving waar de druk regelmatig oploopt. Je weet hierin overzicht te bewaren te prioriteren en zorgt samen met je collega’s dat het werk wordt uitgevoerd.

Je gaat samenwerken met een multidisciplinair team bestaande uit beheerders, Product Owners en teamleden van de diverse teams die de software ontwikkelen en beheren. Je fungeert als aanspreekpunt voor de key users bij de andere diensten binnen het Kaderster zoals de collega’s van het klantcontactcentrum en klantadministratie.  Je bent in staat om snel het benodigde netwerk op te bouwen en stapt makkelijk op collega’s en andere afdelingen af. En je bent bewust van je rol binnen de organisatie, klantvriendelijk en staat klaar voor de interne klanten maar durft ook  grenzen te stellen.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • SAP-CRM;
  • SAP-ECC;
  • CMS-applicates (Liferay);
  • Mendix;
  • Genesys (CCAAS, Contact Center as a Serice);
  • Jira;
  • Office.

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
 

  • Vertalen van wensen in userstories;
  • Functioneel beheer klantprocessen;
  • Eerste aanspreekpunt functioneel beheer SAP- CRM / ECC;
  • Coördinatie van communicatie Kadasterbreed onderhoud en storingen;
  • Oplossen  incidenten en opstellen communicatie eigen diensten;
  • Opstellen gebruikershandleidingen en documentatie;
  • Advisering gebruikers van de applicaties;
  • Uitvoeren of ondersteunen van gebruikersacceptatietesten;
  • Testen van userstories.

D
i
t
b
e
n
j
i
j

  • Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan
    voldoet. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af,
    waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht
    als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de
    inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke)
    arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze
    eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2025 tot en met 30 september 2026
    voor 32-36 uur per week
  • Afgeronde (bachelor) Hbo-opleiding of hoger
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Functioneel Beheerder of in een vergelijkbare
    functie
  • Taalniveau Nederlands minimaal B2
  • De Functioneel Beheerder heeft aantoonbare en relevante ervaring met de
    gevraagde werkzaamheden. Geef aan de hand van 3 voorbeelden (max 300
    woorden) waaruit deze ervaring blijkt (zie ook omschrijving werkzaamheden
    en verantwoordelijkheden)

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Merlijn de Groot

Het proces

D
i
t
v
e
r
h
a
a
l
g
a
a
t
o
v
e
r
j
o
u

01

D
e
z
o
e
k
t
o
c
h
t
w
a
a
r
b
e
g
i
n
j
e
?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

D
e
k
e
n
n
i
s
m
a
k
i
n
g
e
e
n
g
o
e
d
g
e
s
p
r
e
k
,
g
e
e
n
k
r
u
i
s
v
e
r
h
o
o
r

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

A
f
s
p
r
a
k
e
n
m
a
k
e
n
h
e
l
d
e
r
e
n
z
o
n
d
e
r
k
l
e
i
n
e
l
e
t
t
e
r
t
j
e
s

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

I
n
t
r
o
d
u
c
t
i
e
w
i
j
r
e
g
e
l
e
n
d
e
p
a
p
i
e
r
w
i
n
k
e
l

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

E
v
e
n
g
e
d
u
l
d
m
a
a
r
w
e
h
o
u
d
e
n
j
e
o
p
d
e
h
o
o
g
t
e

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

O
p
g
e
s
p
r
e
k
g
o
e
d
v
o
o
r
b
e
r
e
i
d
o
p
p
a
d

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

G
o
o
f
N
o
-
G
o
s
a
m
e
n
e
v
a
l
u
e
r
e
n

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

A
a
n
d
e
s
l
a
g
a
l
l
e
s
g
e
r
e
g
e
l
d
,
j
i
j
k
u
n
t
s
t
a
r
t
e
n

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

S
e
r
v
i
c
e
o
o
k
n
á
d
e
s
t
a
r
t
z
i
j
n
w
e
e
r
v
o
o
r
j
e

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren

Feedback