Functioneel Beheerder NCPeH

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)
In overleg
12 maanden
HBO
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

Opdrachtomschrijving

CIBG zoekt versterking voor de afdeling Functioneel Beheer (FB) binnen het team dat werkt aan het Nederlandse National Contact Point for e-Health (NCPeH-NL). De werklocatie is Den Haag, thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

De taken van functioneel beheer zijn onder te verdelen in vier processen: gebruiksbeheer, wijzigingenbeheer, functionaliteitenbeheer en behoeftemanagement. Je bent verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en continuïteit van de systemen en de aansluiting van functionaliteit en inrichting bij de behoefte van gebruikers. Je bent sparringpartner voor systeemgebruikers binnen en buiten de organisatie en voor IV-adviseurs en applicatiemanagers. Je ondersteunt eindgebruikers, verzorgt up-to-date documentatie, handelt gebruikersmeldingen af en participeert in overleggen. Je vertaalt gewenste wijzigingen in heldere requirements en userstories, voert acceptaties uit van geleverde systemen, stroomlijnt de standaard BiSL-processen en behartigt de belangen van de business in projecten.

Context NCPeH

Sinds februari 2022 beheert het CIBG het Nederlandse Nationaal Contactpunt voor eHealth (NCPeH-NL). Hiermee is Nederland aangesloten op de Europese infrastructuur voor gegevensuitwisseling in de zorg (MyHealth@EU). Momenteel vindt verdere ontwikkeling plaats via de implementatie van Patient Summary – A, met als doel patiëntsamenvattingen van Nederlandse burgers vanuit een ander EU-land te kunnen opvragen en voor te sorteren op de European Health Data Space (EHDS).

Dit ben jij

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau en een diploma in de richting van
    informatiemanagement
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als functioneel beheerder
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en ervaring met BISL, ITIL en
    Agile/SCRUM
  • Kennis en ervaring met testen, bijvoorbeeld TMAP
  • Kennis en ervaring met het opstellen en onderhouden van heldere
    requirements en userstories
  • Aantoonbare ervaring binnen de Rijksoverheid, specifiek
    uitvoeringsorganisaties
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Pré: Ervaring met Europese samenwerkingen en audits
  • GEEN ZZP
  • Initiatiefrijk, flexibel en resultaatgericht
  • Goed kunnen communiceren, adviseren, overtuigen en samenwerken
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken en makkelijk verbinding
    leggen
  • Klantgericht en proactief
  • Sterk in het coördineren van wijzigingen binnen het team en in de keten van
    voortbrenging

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback