Gegevensbeheerder A BAG
Gemeente Waadhoeke
- Uitzenden
- 26-05-2025
- Friesland
- 32 uur


Dit ga je doen
Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).
Voor het team Informatievoorziening binnen de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een ervaren en zelfstandige Gegevensbeheerder BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen). In deze tijdelijke opdracht ben je verantwoordelijk voor het actueel en betrouwbaar houden van de BAG-administratie van gemeente Waadhoeke. Je werkt nauw samen met interne collega’s, ketenpartners en waar nodig met burgers en bedrijven.
Je fungeert als expert op het gebied van BAG en bewaakt de kwaliteit, volledigheid en actualiteit van de gegevens. Daarnaast stem je af met beheerders van andere basisregistraties (zoals BGT, WOZ en BRP), beoordeel je brondocumenten en verzorg je de verwerking van mutaties.
- Uitvoeren van mutatieverwerking en beheerwerkzaamheden in de BAG;
- Opstellen en controleren van brondocumenten;
- Signaleren en oplossen van onjuistheden en onvolledigheden;
- Coördineren en afstemmen met collega’s van gerelateerde basisregistraties (BGT, WOZ, BRP);
- Adviseren van interne collega’s en optreden als vraagbaak op het gebied van de BAG;
- Actief bijdragen aan het verbeteren van processen en gegevenskwaliteit.
Dit ben jij
- Heeft minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding
- Heeft minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met BAG-gegevensbeheer
- Heeft ervaring met het verwerken van mutaties en het opstellen van
brondocumenten binnen de BAG
- Ervaring met andere basisregistraties, zoals BGT, WOZ of BRP
- Ervaring met BAG-software zoals Neuron, Key2BAG of een vergelijkbaar
systeem - Bouwkundig inzicht en/of ervaring binnen een gemeentelijke organisatie
- Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding
tegenover meertaligheid
- Uitvoeren van mutatieverwerking en beheerwerkzaamheden in de BAG;
- Opstellen en controleren van brondocumenten;
- Signaleren en oplossen van onjuistheden en onvolledigheden;
- Coördineren en afstemmen met collega’s van gerelateerde basisregistraties (BGT, WOZ, BRP);
- Adviseren van interne collega’s en optreden als vraagbaak op het gebied van de BAG;
- Actief bijdragen aan het verbeteren van processen en gegevenskwaliteit.

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?