HR-Adviseur

Gemeente Wassenaar

  • Uitzenden
  • 01-06-2025
  • Zuid-Holland
  • 32 uur
Logo van Gemeente Wassenaar
€3.602 — € 5.313 / maand
6 maanden
HBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Wassenaar mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Wassenaar. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).”

Opdracht
De gemeente Wassenaar zoekt een ervaren HR-adviseur met gemeentelijke ervaring. De opdracht bestaat uit drie hoofdtaken:

  1. Begeleiden van een junior HR-adviseur:
    Allereerst ben je mede verantwoordelijk voor het begeleiden van een junior HR-adviseur die de verschillende eenheden ondersteunt en adviseert. Jij zorgt ervoor dat de junior adviseur in staat is om bij deze eenheden de juiste HR-adviezen te geven en bij te dragen aan de uitvoering van HR-beleid.
  2. Adviseren van managers en eigen eenheden:
    Daarnaast heb jij een eigen portefeuille van eenheden waarvoor je zelfstandig adviserende werkzaamheden verricht. Je geeft advies over uiteenlopende HR-onderwerpen, zoals verzuim, functioneren, arbeid juridische zaken, organisatieontwikkeling en formatie & bezetting. Jij speelt een belangrijke rol in de vertaling van HR-beleid naar de praktijk en begeleidt managers in personele vraagstukken.
  3. Leiden van het project implementatie arbodienstverlening:
    Een belangrijk onderdeel van de opdracht is het project rondom de implementatie van arbodienstverlening. Jij leidt dit project van A tot Z: van de planning en afstemming, aanbesteding en implementatie tot de afronding.

Dit ben jij

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan
    benoemd in de uitvraag
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur binnen een
    gemeentelijke organisatie
  • Beschikbaar per 1 juni 2025 voor 32 uur per week
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de
    richting van HRM
  • Aantoonbare werkervaring met HRM-vraagstukken als functioneren, verzuim,
    SPP en arbeid juridische casussen
  • Aantoonbare werkervaring met beleidsontwikkeling op het gebied van
    HRM-werkzaamheden, – instrumenten en -processen
  • Aantoonbare werkervaring als projectleider voor het leiden van een
    HR-project, van opstarten tot en met de implementatie
  • Aantoonbare werkervaring binnen een aanbestedingstraject

Team TenMonks

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!