Informatieanalist Release Trein van de directie WPI HHO T

Gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam
2 maanden
WO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Opdrachtomschrijving
De opdracht van de Release Trein van de directie Werk, Participatie en Uitvoering is het creëren van een blijvend betrouwbare en samenhangende informatievoorziening met de daarbij behorende organisatie en bedrijfsvoering, die de primaire processen van de directie ondersteunt en een bijdrage levert aan de gemeente brede processen (zoals bijvoorbeeld dienstverlening en gebiedsgericht werken). Binnen de release trein verzorgt het Team 108 het beheer van applicaties op het gebied van informatievoorziening. De medewerkers uit het team werken volgens het SAFe model binnen de WPI Opgave Realisatie Trein.. Binnen dit Agile-team vindt zowel de vernieuwing als het reguliere beheer op de applicaties plaats.

Werkzaamheden

  • Ondersteunen van gebruikers, bijhouden van de registratie van meldingen, het beantwoorden van vragen en het oplossen van incidenten;
  • Contact onderhouden met een diversiteit van ketenpartijen, leveranciers en eindgebruikers en het boeken van het gewenste resultaat;
  • Het controleren van dataprocessen op datakwaliteit en het adviseren van Data engineers in de datamodellering van dataproducten.

Dit ben jij

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring
    in de afgelopen 5 jaar als functioneel/technisch beheerder van de Oracle
    DBMS.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring
    in de afgelopen 5 jaar als functioneel/technisch beheerder van SAP Business
    Objects.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring
    met een Databricks omgeving in de rol van Databricks Analyst.
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van het datamodel
    van Pink iSamenleving en Civision en ervaring met data extracties.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met
    TOAD-SQL, PL-SQL.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en
    ervaring met de koppelvlakken tussen iSamenleving en Civision.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring
    als functioneel beheerder in de afgelopen 10 jaar.
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over
    een wo werk- en denkniveau.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met
    de applicaties iSamenleving en Civision.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 8 jaar
    werkervaring bij een Nederlandse gemeente, binnen Sociaal Domein.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar kennis
    van en ervaring met werken met de SAFe methodiek.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring
    met werken in Topdesk.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en
    ervaring met netwerkinfrastructuren, zoals mailprotocollen, certificaten,
    API configuraties.

Sebastiaan Melief

Recruitment Consultant

Sebastiaan Melief

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sebastiaan neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback