Inhuur Directievoerder/toezichthouder riool

Gemeente Hollands Kroon

Gemeente Hollands Kroon
€4.848 — €5.540 / maand
MBO - HBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Omschrijving opdracht
Door langdurige afwezigheid is team Areaalbeheer op zoek naar een tijdelijke inhuurkracht om zijn taken over te nemen.
Als directievoerder/toezichthouder riool draag jij bij aan een succesvol project. Als directievoerder/toezichthouder projecten openbare ruimte ziet je takenpakket er zo uit:

  • Je houdt toezicht op de uitvoering van Civieltechnische projecten en de vervangingswerkzaamheden van de rioleringen, van start tot en met de oplevering.
  • Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden worden uitgevoerd volgens de technische specificaties planning, en veiligheidsvoorschriften.
  • Je controleert de voortgang van het werk en bewaakt de kwaliteit en kosten.
  • Je communiceert met aannemers, projectleiders en andere betrokkenen, en zorgt voor een goede samenwerking.
  • Je bent verantwoordelijk voor het signaleren van knelpunten en het aandragen van oplossingen.
  • Je voert inspecties uit en zorgt voor het bijhouden van weekrapportages over de voortgang en eventuele afwijkingen van het project.

Planning
Houdt rekening met de gestelde planning in Mercell. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Eisen (het niet voldoen aan deze eisen leidt tot terzijde legging van de aangeboden kandidaat)

  • Minimaal 12-24 uur per week inzetbaar;
  • Gedurende opdracht fysiek aanwezig bij opdracht of Kroondomein;
  • Afgeronde mbo- of hbo-opleiding civiele techniek of vergelijkbaar;
  • Je hebt oog voor detail, maar verliest het grotere geheel niet uit het oog;
  • Communicatief sterk, zowel richting aannemers als inwoners;
  • Je bent oplossingsgericht en staat stevig in je schoenen.

Wensen

  • Praktijkervaring in de uitvoering of toezicht op civiele projecten is een pre;
  • Ervaring binnen een overheidsorganisatie;
  • Je hebt affiniteit met het onderwerp: Civiele projecten met name op rioleringsprojecten.

Competenties

  • De kandidaat moet beschikken over de volgende competenties:
  • Teamspeler;
  • Enthousiast;
  • Overtuigingskracht.

Aanbiedingen van kandidaten worden beoordeeld op zowel eisen, wensen als competenties. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt de kandidaat niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarna wordt er beoordeeld op diverse wensen en competenties. In de aanbieding van de kandidaten moeten eisen, wensen en competenties plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden.

Takenpakket
De onderstaande werkzaamheden behoren tot de opdracht:

  • Aansturing en toezicht van MOR (Meldingen Openbare Ruimte) bij complexe (hoog risico) of gecompliceerde werkzaamheden;
  • Gemaalstoringen complex, onderhoud en reinigen: aansturing, toezicht en financiële afhandeling;
  • Gemaalbeheerprogramma’s up-to-date’ maken/houden;
  • Contractbeheer preventief en correctief onderhoud gemalen;
  • Ondersteunen bij overleg met derden en verstrekken van informatie;
  • Preventief onderhoud druk-persriolering: planning, toezicht, financieel beheer;
  • Beoordeling bouwaanvragen en complexe toetsing huisaansluitingen;
  • Financiële administratie van grotere projecten, rapportages, budgetbewaking;
  • Preventief onderhoud kolken (uitvoering), contractopvolging, facturatie;
  • Het bewaken van budgetten, maken van voortgangs- en eindcalculaties en evalueren van de uitvoering van projecten;
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden.

Gebruik van eigen devices
De Opdrachtgever stelt geen devices (laptop's en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Looptijd
De opdracht start z.s.m. en op zijn vroegst 5 januari 2026
De opdracht heeft een flexibele startdatum en kent een initiele contractperiode van 12 maanden met optie tot verlenging (zie kopje 'Verlenging'). 
De startdatum is voorzien tussen 5 januari 2026 en 28 februari 2026

Verlenging
De gemeente kan de opdracht 2 keer met een periode van 6 maanden verlengen.

Plafond uurtarief
€ 85,- per uur all-in tarief exclusief btw.
Inschrijvingen boven het plafondtarief leiden tot uitsluiting van verdere deelname aan deze mini competitie.

Kernwaarden
Je herkent jezelf in onze kernwaarden en het werken bij onze organisatie.  
Zij zijn de uitgangspunten van onze organisatie en staan voor de manier waarop we met elkaar en met alle externe partijen omgaan. Uw kandidaat beschouwd onze kernwaarden als zijn/haar eigen.

  • Je houdt toezicht op de uitvoering van Civieltechnische projecten en de vervangingswerkzaamheden van de rioleringen, van start tot en met de oplevering.
  • Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden worden uitgevoerd volgens de technische specificaties planning, en veiligheidsvoorschriften.
  • Je controleert de voortgang van het werk en bewaakt de kwaliteit en kosten.
  • Je communiceert met aannemers, projectleiders en andere betrokkenen, en zorgt voor een goede samenwerking.
  • Je bent verantwoordelijk voor het signaleren van knelpunten en het aandragen van oplossingen.
  • Je voert inspecties uit en zorgt voor het bijhouden van weekrapportages over de voortgang en eventuele afwijkingen van het project.

Dit ben jij

  • Minimaal 12-24 uur per week inzetbaar
  • Gedurende opdracht fysiek aanwezig bij opdracht of Kroondomein
  • Afgeronde mbo- of hbo-opleiding civiele techniek of vergelijkbaar
  • Je hebt oog voor detail, maar verliest het grotere geheel niet uit het oog
  • Communicatief sterk, zowel richting aannemers als inwoners
  • Je bent oplossingsgericht en staat stevig in je schoenen

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Merlijn de Groot

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Merlijn neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback