Inhuur Management/Office-assistent

Tilburg University

Tilburg University
In overleg
3 maanden
HBO
Nog 20 dagen

Dit ga je doen

Binnen onderhavige DAS-aanvraag zoeken we naar een Management/Office-assistent voor het
Secretariaat van de Tilburg Law School (TLS) – Departement Public Law & Governance (PLG).
In verband met diverse wijzigingen, onderbezetting en uitval door ziekte is TLS-PLG op zeer
korte termijn zoek naar tijdelijke vervanging.

Werkzaamheden
• Diverse algemene secretariële werkzaamheden zoals telefoonbeantwoording, beheer van
mail, archiveren, bestellen kantoor en ICT-artikelen, catering, etc.;

4

• Diverse algemene facilitaire werkzaamheden zoals uitruimen vaatwasser, maken van
plattegronden en naamkaartjes, werkplekken op orde houden, postvakjes bijhouden;
• Beantwoorden van allerhande vragen en verzoeken van medewerkers ter ondersteuning van
de onderzoek en onderwijswerkzaamheden;
• Zorgdragen voor de in/uitdiensttreding van collega’s. Voorkomende taken hierbij zijn:
werkplek gereed maken, laptop bestellen, welkomstpakket regelen, sleutels aanvragen, etc.;
• Regelen van reis en verblijf voor dienstreizen;
• Het controleren, verwerken en betaalbaar stellen van facturen en bijhouden van financiële
overzichten;
• Organiseren van allerlei activiteiten van de afdeling en bijdragen aan activiteiten voor
personeelswelzijn;
• Ondersteunen van diverse (interne) bijeenkomsten/evenementen via zaalreserveringen,
boeken van de catering, verzorgen van de presentjes en ontvangst bij de bijeenkomst.

Competenties
Hierbij is het van belang dat de kandidaat beschikt over de volgende competenties:
• Oplossingsgericht
• Organisatiesensitief
• Zelfstandig werken
• Communicatief vaardig

Dit ben jij

  • Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Kandidaat is uiterlijk 26 januari 2026 beschikbaar
  • Kandidaat is minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Kandidaat is minimaal 4 dagen per week op de campus van Tilburg University
    aanwezig
  • Kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met MS365
  • Kandidaat is servicegericht, accuraat en beschikt over goede mondelinge en
    schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engels

Erik Visser

Marketing Consultant

Erik Visser

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Erik neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback