Kwartiermaker Brede Toegang

Gemeente Ermelo

Gemeente Ermelo
In overleg
5 maanden
Nog 10 dagen

Dit ga je doen

Omschrijving van de opdracht
Als kwartiermaker van de brede toegang sociaal domein ben je verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van de brede toegang voor het sociaal domein in Ermelo. De afgelopen jaren is hard gewerkt aan het ontwikkelen van de Brede Toegang. Dit hebben we samen met de kernpartners sociaal domein gedaan. We zitten nu in de implementatiefase waarbij de inzet van fte een van de onderwerpen van gesprek is, de implementatie van de routes en de AVE methode, afstemmen van de dienstverlening/samenwerking tussen 1e en 2e lijns telefonie en de loketfunctie ‘voor al uw vragen’.
Onderdeel van de opdracht is tevens het samenbrengen van de kernpartners en hen stimuleren hun inhoudelijke inbreng te doen vanuit hun expertise, zodat er een gezamenlijk gedragen brede toegang ontstaat, waarin ieders rol duidelijk is. Daarnaast moet er aandacht zijn voor het vormgeven van de coördinatorrol, die bij Welzijn Ermelo ligt.

Op te leveren eindresultaat:
– opstellen van beleidskaders: afstemmen in samenwerkingsafspraken in de opdrachten naar verbonden partijen in de Brede Toegang
– een samenwerkingsconvenant ondertekent door alle partijen in de Brede Toegang, waaronder procesafspraken over privacy- en informatieveiligheid.
– Opstellen van een verwerkersovereenkomst met DPIA
– Verbinding tussen de projecten Brede Toegang & KEC met werk procesafspraken.
– Samenwerkingsafspraken over de huisvesting van het lokaal team brede toegang
– Monitoring en evaluatie: toezicht houden op voortgang en de resultaten (bepalen KPI’s met inhoudelijk beleidsmedewerkers)

Er is een mogelijkheid dat de kandidaat voor een klein aantal uren voor dezelfde werkzaamheden wordt ingezet voor de gemeente Harderwijk.
 

Dit ben jij

  • Minimaal 2 jaar ervaring als kwartiermaker of projectleider brede toegang
  • Minimaal 5 jaar ervaring in het sociaal domein als projectleider,
    kwartiermaker, adviseur of manager
  • In bezit van een afgeronde bachelor social work of bachelor algemene
    sociale wetenschappen
  • Minimaal 5 jaar werkervaring bij een gemeente.
    Voldoet volledig: meer dan 5 jaar Voldoet deels: 2 tot 5 jaar Voldoet niet:
    minder dan 2 jaar
  • Minimaal 6 maanden werkervaring met het opzetten
    en implementeren van samenwerkingsconvenanten binnen het sociaal domein.
    Voldoet volledig: 6 maanden of meer Voldoet deels: 3 tot 6 maanden Voldoet
    niet: minder dan 3 maanden

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Merlijn de Groot

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Merlijn neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback