Leidinggevende Keuken

UMC Utrecht

  • Uitzenden
  • 01-06-2025
  • Utrecht
  • 28 uur
Logo van UMC Utrecht
4 maanden
HBO
Nog 2 dagen

Dit ga je doen

Wij zijn op zoek naar een Leidinggevende Keuken a.i. die de volgende opdracht heeft:

  • Realiseren van de doelstellingen van het Verbeterplan Keuken.
  • Tijdelijk aansturen van de teamleider en de operationeel coördinatoren van het keukenteam met als doel het versterken en verbreden van de vaardigheden van de leidinggeven en het team.
  • Verantwoordelijk voor het creëren van een positieve werkomgeving door meer aandacht hebben voor de mensen, de werkprocessen en de sturing op gemaakt afspraken. Dit zowel op inhoud als gedrag.
  • Ondersteuning bieden aan de TL en OC’ers zodat zij zich ontwikkelen om zelfstandig, en binnen hun eigen takenpakket het team mens en resultaatgericht te kunnen aansturen.
  • Stimuleren van samenwerking, eigenaarschap en professionele ontwikkeling voor alle medewerkers binnen team Keuken.
  • Aanspreken en ondersteunen van medewerkers en leidinggevenden op zowel inhoud als houding en gedrag binnen team Keuken.
  • Leidinggeven aan het Verbeterteam Keuken
  • Zorgen dat het huidige managementteam actief wordt meegenomen in alle (proces) veranderingen, en hen toerusten met de vaardigheden en inzichten die nodig zijn om de ingezette verbeteringen blijvend te borgen o.a. door sturing.
  • Creëren van een lerende omgeving waarin leidinggevenden en medewerkers de ruimte krijgen om nieuwe vaardigheden eigen te maken, fouten te mogen maken en zich stap voor stap te ontwikkelen.
  • Zorgdragen voor afstemming van de kaders van Visie Voeding met de Clustermanager Voeding en zorgdragen voor overdracht na implementatie aan Clustermanager Voeding.
De opdracht duurt 4-6 maanden en wordt afgerond door de taken en verantwoordelijkheden terug over te dragen aan de manager van het Cluster Voeding.

Dit ben jij

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in facilitaire branche is een pre
  • Ervaren leidinggevende (min. 5 jaar) met een coachende stijl en een sterk
    ontwikkelde organisatiesensitiviteit
  • Ervaring met verandermanagement en het begeleiden van teams én management
    in moeilijke fases
  • Sterk analytisch vermogen in combinatie met een pragmatische,
    resultaatgerichte aanpak
  • Vaardig in het balanceren tussen het bieden van structuur en ruimte voor
    eigen initiatief van medewerkers en leidinggevenden
  • Affiniteit met operationele sturing

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!