Medewerker belastingen gegevensbeheer

Gemeente Oisterwijk

Gemeente Oisterwijk
In overleg
5 maanden
Nog 4 dagen

Dit ga je doen

Wat ga je doen?
De rol als medewerker belastingen en gegevensbeheer is van belang voor een goede belastingoplegging. Jij bent de sleutel tot een efficiënte uitvoering van de WOZ, belastingheffing en invordering en zorgt dat alle processen soepel verlopen. Kortom, een rol waar jij direct bijdraagt aan de financiële gezondheid van maar liefst 3 gemeenten!

Wat ga je doen?

  • Ontwikkelen en uitvoeren van beleid op basis van belastingwet- en regelgeving voor verschillende belastingen, waaronder leges.
  • Adviseren over complexe belastingvraagstukken en rapporteren over de voortgang.
  • Behandelen van bezwaar- en beroepszaken met betrekking tot belastingen en leges en vertegenwoordigen van GHO-gemeenten bij rechtbanken of gerechtshoven.
  • Vertalen van strategische doelstellingen naar concrete activiteiten en werkplannen.
  • Regie voeren, uitvoeringsprocessen en -procedures bewaken en zorgen voor de afstemming van taken van (externe) betrokkenen.
  • Budgetten bewaken, financiële verschillen analyseren en interen controles uitvoeren op volledigheid en juistheid.
  • Verstrekken van informatie en communiceren met betrokken interne en externe partijen.

 
Wie zoeken wij?

Wij zoeken een collega die nauwkeurig en zelfstandig kan werken en een proactieve houding heeft. Je bent communicatief vaardig en servicegericht en kunt goed omgaan met druk en dynamiek in je werk. Je bent flexibel en in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken. Verder beschik je over:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met MS Office, zoals Word en Excel.

36 uur per week
Functie is ingeschaald in schaal 8 of 9
VOG niet ouder dan 3 maanden screenen op  11-12-13 
Hybride werken is in overleg mogelijk 50%-50% maar indien vereist dan op kantoor werken

De gesprekken staan gepland op dinsdag 23 of woensdag 24 in de ochtend

Dit ben jij

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis.
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan,
    vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door
    een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst
    laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een
    modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving
    verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt
  • Kandidaat heeft een laptop met thunderbolt aansluiting
  • Kandidaat heeft ervaring met ontwikkelen en uitvoeren van beleid op basis
    van belastingwet- en regelgeving voor verschillende belastingen, waaronder
    leges.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Kandidaat heeft ervaring met behandelen van bezwaar- en beroepszaken met
    betrekking tot belastingen en leges en vertegenwoordigen van gemeenten bij
    rechtbanken of gerechtshoven.
  • Kandidaat voldoet aan de gevraagde eisen.

Sohail Khairi

Recruitment Consultant

Sohail Khairi

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en Sohail neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback