Medewerker contractadministratie

Meerinzicht

  • Uitzenden
  • 04-08-2025
  • Gelderland
  • 20 uur
Logo van Meerinzicht
5 maanden
Gesloten

Dit ga je doen

Meerinzicht is de organisatie die voor de gemeenten Ermelo, Harderwijk en Zeewolde de adviserende, faciliterende en uitvoerende taken met betrekking tot bedrijfsvoering verricht. Een sterk samenwerkingsverband waarbij een goede proactieve dienstverlening en ondersteuning aan de gemeenten ons hoofddoel is. We verliezen in de samenwerking met elkaar en de klant niet uit het oog. Een hart voor de samenleving helpt je ontzettend in je werk. Wil je meer weten over werken bij Meerinzicht of over Ermelo, Harderwijk en Zeewolde, kijk dan op werkenbij.meerinzicht.nl

De afdeling I&A is verantwoordelijk voor de contracten van de afdeling Informatisering en Automatisering. Hierbij fungeren de informatieadviseurs als contractmanager. Een groot deel van de ICT contracten zijn vastgelegd in de applicatie Topdesk en een overlappend deel in een centraal contractregistratiesysteem ISPnext.

In de kern is de gewenste opdracht om de contractregistratie van de afdeling I&A weer strak te organiseren. Hierbij is samenwerking tussen verschillende functionarissen binnen de afdeling I&A en de afdeling Inkoop noodzakelijk.

Wij denken in eerste instantie aan de volgende taken:

  • Verzamelen van de contractinformatie
  • Registreren van contracten
  • Archiveren van contracten

Dit ben jij

  • Minimaal 3 jaar kennis en ervaring met administratie rondom contracten
  • Je hebt ervaring met het op orde brengen en
    houden van een contractadministratie. Voldoet volledig = Kandidaat heeft 3
    of meer jaar ervaring Voldoet gedeeltelijk = Kandidaat heeft 1 tot 3 jaar
    ervaring Voldoet niet = Kandidaat minder dan 1 jaar ervaring
  • Je hebt kennis van Topdesk, ISPNext en Liber
    Voldoet volledig = Kandidaat heeft ervaring van alle 3 de genoemde
    systemen. Voldoet deels = Kandidaat heeft ervaring van 1 of 2 van de
    genoemde systemen Voldoet niet = Kandidaat heeft geen ervaring met genoemde
    systemen
  • Je hebt kennis van gemeentelijke ICT
    contractadministratie Voldoet volledig = Kandidaat heeft 3 of meer jaar
    ervaring met gemeentelijke ICT contracten. Voldoet gedeeltelijk = Kandidaat
    heeft 1 tot 3 jaar ervaring met gemeentelijke ICT contracten. Voldoet niet
    = Kandidaat minder dan 1 jaar ervaring met gemeentelijke ICT contracten

Merlijn de Groot

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn voor deze opdracht is gesloten, dus helaas kun je niet meer reageren