Medewerker Debiteurenbeheer NWG

Vitens

Vitens
3 maanden
HBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Medewerker Debiteurenbeheer NWG (niet water gelden) 
(32 u pw)

De werkzaamheden worden gecoördineerd door twee senior Financial Accountants.

Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:
– Uitzoeken klantkaarten met issues (dit ook in afstemming met de klant zelf)
– Controles / afstemming met het incassobureau
– Controleren aansluiten controlerapportages en waar nodig afstemming met de betrokkenen
– Draaien openstaande postenlijst en vervolgacties hieruit halen
– Diverse uitzoekklussen ter ondersteuning van de senior Financial Accountants
– Indien tijd over deels mee kunnen draaien in de overige werkzaamheden binnen Debiteurenbeheer NWG.(niet water gelden ) 

Overige werkzaamheden zijn onder andere:
– Inkomende en uitgaande telefonie
– Inkomende mail in behandeling nemen
– Beheren openstaande postenlijst
– Contact onderhouden met het incassobureau

Competenties:
– Communicatief vaardig (telefonisch en per e-mail).
– Analytisch ingesteld om een klantkaart te kunnen ontleden en daaruit de vervolgstappen filteren.
- Verschillen/fouten kunnen analyseren in klantkaarten en oplossen voor Vitens en de klant.
– Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar.
– Wij werken in SAP S/4 HANA. Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre.
- Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beïnvloeden en helpen.

Overig:
– Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal één uur reistijd. Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle.
– Werklocatie op kantoor, hybride in overleg.
– Inwerkperiode full time op kantoor.

Niveau:
– HBO Werk- en denkniveau
– Financieel administratieve opleiding

* Gesprekken vinden plaats op kantoor – Zwolle 
* I.v.m spoed kan de aanvraag eerder gesloten worden als we de geschikte kandidaat hebben gevonden

Dit ben jij

  • Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen
    debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar
  • Wij werken in SAP S/4 HANA
  • Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal één uur reistijd
  • Werklocatie op kantoor, hybride in overleg
  • Inwerkperiode full time op kantoor
  • HBO Werk- en denkniveau
  • Financieel administratieve opleiding
  • Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen
    debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar
  • Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre
  • Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal één uur reistijd
  • Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle
  • HBO Werk- en denkniveau
  • Financieel administratieve opleiding

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback