Medewerker Frontoffice/Publieksbalie/Burgerzaken
Gemeente Veere
- Uitzenden
- 01-10-2025
- 20 uur

Dit ga je doen
Opdracht
Als medewerker frontoffice ben je bezig met aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Je werkt daarnaast ook in ons klantcontactcentrum waar je de telefoon en e-mails beantwoord. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen, zowel in werkzaamheden als tussen de verschillende applicaties waarmee we werken.
Je verwerkt mutaties in de Basis Registratie Personen (BRP). Voert adresonderzoeken uit en gaat aanvragen voor inschrijving op een briefadres beoordelen. Bereidt huwelijksdossiers voor en verdiept je in de hiervoor aangeleverde (buitenlandse) documenten.
Ook ga jij je bezig houden met de parkeervergunningen. Je beoordeeld wie recht heeft op welke vergunning of ontheffing en verstrekt deze via de applicatie. Je bent hierin een specialist en helpt onze inwoners met hun digitale aanvraag. Zelf verwerk je de gecompliceerde aanvragen in de applicatie en zet jezelf in om dit online proces te verbeteren. Waar nodig overleg je met een collega van de vak afdeling en zoek je de samenwerking binnen het gemeentehuis op.
Dit ben jij
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice
medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij en gemeente - Kandidaat is bereid om flexibel ingeroosterd te worden
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker frontoffice
medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente
Team TenMonks

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?
Laat het ons weten!
Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.