Medewerker Instroom

Stedin Groep

  • Uitzenden
  • 01-05-2025
  • Zuid-Holland
  • 40 uur
Logo van Stedin Groep
€3.454 — € 4.792 / maand
5 maanden
MBO
Nog 17 dagen

Dit ga je doen

Medewerker Instroom 

 

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Samen met je collega’s verzorg je het proces van vastlegging van klant-aanvraag tot en met betaling van de uiteindelijke factuur. Dat gaat bijna allemaal geautomatiseerd, maar soms is er sprake van maatwerk en handwerk. Jij zorgt ervoor dat het proces, of het nou geautomatiseerd of handmatig gaat, soepel verloopt. Gaat er iets mis, dan analyseer je het probleem en kom je met een oplossing.

 

Je bent, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor het proces van aansluiten tot en met het incassoproces van Stedin. Stedin verstuurt op jaarbasis ongeveer 600.000 facturen voor alle geleverde producten en diensten. Het grootste gedeelte daarvan wordt op tijd betaald, maar het gebeurt ook dat er vanuit Stedin wat extra inzet op nodig is om een klant te herinneren aan de betaling. Samen met je collega’s zorg je er voor dat klanten op een passende wijze worden herinnerd aan de betaling van de factuur en je helpt ze een betaalachterstand een volgende keer te voorkomen.

 

In de verdeling van je tijd ben je ongeveer 40% van je tijd bezig met de afhandeling van vragen en bezwaren, waarin je veel telefonisch en schriftelijk klantcontact hebt. De rest van je tijd ben je bezig met het verwerken en ondersteunen van (financiële)administratieve processen. Ook neem je deel aan werkgroepen en vertegenwoordig je als key-user je eigen team. Dat betekent dat je eerste aanspreekpunt bent bij vragen. Daarnaast werk je samen met je teamcollega’s en processpecialist van O2C, om gezamenlijk verbeteringen in het proces door te voeren. Dus meer uitdaging en minder standaardwerk.

 

Jouw sterke punten. Worden we blij van.

Jij bent iemand die van aanpakken houdt, snel kan schakelen en met veel plezier het proces soepel laat verlopen. Je bent van het energieke en positieve soort en maakt er elke dag graag het beste van. Je houdt van uitdagingen en kijkt liever naar kansen dan naar beren op de weg. Pragmatisch als je bent, communiceer je helder en heb je oog voor details. Wat jou verder onze nieuwe collega maakt?

 

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Je beheerst de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift uitstekend
  • Je begrijpt hoe klanten het beste bediend kunnen worden
  • Je bent nauwkeurig, scherp op de details, proactief, pragmatisch en zelfstandig
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen
  • Je houdt het hoofd koel, ook in hectische tijden
  • Je werkt graag in teamverband

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

Het team Instroom is onderdeel van Business Support Services (BSS). Als je bij ons komt werken, kom je terecht in een resultaatgericht team. Aanpakkers met een goed gevoel voor humor en het hart op de tong. We zijn pragmatisch en willen elke dag meters maken. Het BSS, maar zeker ook het Instroom-team is continu aan het digitaliseren en automatiseren. Ook robotiseren we processen. Hoe succesvoller we hier in zijn, hoe efficiënter en goedkoper onze dienstverlening wordt. Voor jou als medewerker levert dit veel op, want je krijgt veel meer zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, beslissingsbevoegdheid en autonomie in je werk. En je ontwikkelt je in de breedte, waardoor je op meerdere vlakken inzetbaar bent.

 

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt als het weer kan en mag ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Delft; de plek waar jij je collega’s ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel.

Dit ben jij

  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift,
    een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO opleiding in de
    richting van Bedrijfseconomie
  • Kandidaat heeft relevante kennis van/ervaring met financiële processen.
    (Moet blijken uit CV)
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van
    leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet
    mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers
    kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een
    bureau
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden
    getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. – Goed kunnen plannen –
    Verantwoordelijkheidsgevoel – Flexibele instelling – Goede communicatieve
    vaardigheden – Resultaatgericht – Proactief – Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat
    eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in
    het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de
    reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de
    toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen

Dennis Hordijk

Recruitment Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!