Medewerker KCC

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk
€2.316 — €3.369 / maand
3 maanden
Nog 10 dagen

Dit ga je doen

Medewerker Klantcontact gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!

De uitdaging

Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.

Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.

Wie ben jij?

Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden:

  • Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.
  • Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.
  • Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.
  • Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.
  • Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.

Wie zijn wij?
Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.
 

Dit ben jij

  • Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32
    uur per week
  • Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie
  • Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen
  • Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke updates.

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Reageer op deze vacature via TenMonks en ons recruitment team neemt contact met je op om de match te verkennen.

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!

Feedback