Medewerker keuken

Gemeente Westerveld

  • Uitzenden
  • Drenthe
  • 16 uur
Logo van Gemeente Westerveld
€2.700 — € 3.831 / maand
MBO
Nog 3 dagen

Dit ga je doen

Opdracht
Ter vervanging van de coördinator kantine, die deels ziek is, zoekt de keuken van Westerveld tijdelijk een medewerker kantine die samen met het team zorgdraagt voor o.a. de middaglunch voor 60 á 70 personeelsleden, maaltijden bereidt voor collega’s voor raadsvergaderingen en/of overleggen/bijeenkomsten in de avond. Tevens is de medewerker kantine verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en begeleiding 3 tot 5 collega’s van Reestmond (in de keuken).

Jij bent wat wij zoeken wanneer je oog hebt voor de energiebalans van de mensen van de dagbesteding, activiteiten gestructureerd en overzichtelijk kan aanbieden en een groot hart hebt voor deze doelgroep. Daarbij is het van belang dat je rust hebt, brengt en uitstraalt, evenals het geven van overzicht en het bieden van discipline en een luisterend oor wanneer nodig.

Wat de keuken van Westerveld typeert is elke dag vers gebakken brood, zelf gemaakte soep en altijd een snack. En..naast dat er hard wordt gewerkt is er ook flink wat lol in de keuken, dus een goede dosis humor is een vereiste.

In de praktijk ben jij verantwoordelijk voor:

  • Werken volgens HACCP;
  • Verantwoordelijk voor inkoopwerkzaamheden bij diverse groothandels en winkels;
  • Bedenken van de weekmenu’s en deze stap voor stap uitwerken;
  • Assisteren bij de maandelijkse raadsvergadering, denk aan het verzorgen van hapjesschalen;
  • Verzorgen van koffie/thee voor vergaderingen;
  • Dagelijks en periodiek onderhouden, schoonmaken en vullen van de koffiemachines;
  • Kassawerkzaamheden incl. de financiële dagsluiting;
  • Maken van de keukenroosters en de urenlijsten wekelijks doorsturen naar Reestmond voor de salarisbetalingen;
  • Maandelijks facturen uitwerken en aanbieden ter controle aan de afdeling facilitaire poule;
  • Onderhouden van contacten met leveranciers en Reestmond;
  • Zorgdragen voor de dagelijkse schoonmaak in de keuken volgens HACCP;
  • Zorgdragen voor een schone kantine en de afdelingskeukens;
  • Periodieke schoonmaak van de keuken;
  • Administratieve werkzaamheden zoals; registreren vrije dagen, urenlijsten bijhouden, lijsten maken voor lunches en maaltijden, registratie van bonnetjes, weekplanning maken en uitwerken.

Dit ben jij

  • Aantoonbare werkervaring met HACCP
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende in de
    zorg of horeca
  • Aantoonbare afgeronde cursus "erkend leermeester horeca/zorg"
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als
    leidinggevende in de zorg of horeca
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opmaken en
    versturen van facturen
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het maken van roosters
    en urenlijsten ;

Rosa Wijsmuller

Operations Consultant

Het proces

Dit verhaal gaat over jou

01

De zoektocht – waar begin je?

Elke maand ontvangen we honderden vacatures. Die publiceren we op onze website, maar we blijven niet achteroverleunen. Ons team gaat actief op zoek naar de juiste match. Misschien vind jij ons, of wij jou – hoe dan ook: we maken snel contact.

02

De kennismaking – een goed gesprek, geen kruisverhoor

Jij ziet een interessante opdracht of wij denken dat er een goed bij je past. We bellen om je beter te leren kennen en de opdracht door te nemen. Wat vind jij belangrijk? Wat zijn je ambities? We houden het persoonlijk én to the point. Zo verkennen we samen wat de juiste match voor je is en wat daarmee ook het beste voor de klant is.

03

Afspraken maken – helder en zonder kleine lettertjes

Past de opdracht bij jouw expertise? Top. We bespreken de voorwaarden, je gewenste salaris en hoe de opdracht eruitziet. Omdat het om overheidsvacatures gaat, kunnen de eisen complex zijn en het proces tijdrovend – maar daar helpen wij je soepel doorheen.

04

Introductie – wij regelen de papierwinkel

Je levert een bijgewerkt cv, motivatie en eventuele referenties aan. Wij stellen de introductie samen, volledig afgestemd op de wensen van de opdrachtgever. Alles wat we bespreken komt daarin terug – eerlijk, transparant en geen verrassingen.

05

Even geduld – maar we houden je op de hoogte

Overheidsprocessen kunnen soms traag zijn. Wij geven je vooraf een realistische tijdlijn en houden je tussendoor op de hoogte. Geen radiostilte, maar duidelijke upd

06

Op gesprek – goed voorbereid op pad

Word je uitgenodigd? Mooi! We plannen samen het gesprek en bereiden het grondig voor. We geven je tips & tricks en duiken in de inhoud van de opdracht. Het doel: jouw kansen maximaliseren.

07

Go of No-Go – samen evalueren

Na het gesprek evalueren we hoe het ging. Wil jij door en ziet de opdrachtgever het ook zitten? Dan koppelen we je aan één van onze uitzendpartners. Zij regelen het uitzendcontract. Is het toch geen match? Dan halen we feedback op en zoeken we verder.

08

Aan de slag – alles geregeld, jij kunt starten

Bij een succesvolle bemiddeling leggen we alle afspraken vast in een overeenkomst. Je uitzendpartner regelt het contract, de administratie en zorgt ervoor dat je netjes en op tijd betaald wordt. Jij hoeft alleen maar te focussen op je werk (en een taart sturen mag altijd 😉).

09

Service – ook ná de start zijn we er voor je

Zolang je aan de opdracht werkt, blijven wij je aanspreekpunt. Ook kan je regelmatig uitnodigingen van ons verwachten voor kleine events en borrels bij ons op kantoor. Heb je vragen over je opdracht, verlenging of indexaties? Eén belletje en we helpen je verder. Is de opdracht afgerond? Dan zoeken we met plezier naar een volgende uitdaging voor je.

Iets voor jou?

Laat het ons weten!

Iets voor jou?

Reageer dan vandaag nog!