Medewerker Klant Contact Centrum
Gemeente De Bilt
- Uitzenden
- Utrecht
- 20 uur


Dit ga je doen
Opdracht
Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor de inwoners. Je staat de klanten telefonisch, per mail, via WhatsApp of persoonlijk aan de receptiebalie te woord. Je bent hét visitekaartje van de gemeente en je hebt er plezier in om iedere klant op een klantgerichte en efficiënte wijze te helpen. Je handelt zo veel mogelijk gesprekken zelfstandig af door het raadplegen van je informatiebronnen en je verwerkt de gesprekken in het zaaksysteem. Je schakelt snel van het ene onderwerp naar het andere en kan gemakkelijk wisselen tussen werkzaamheden.
In de ochtend zijn we telefonisch bereikbaar van 08.30-12.30 uur en in de middag is er tijd om administratieve zaken af te handelen. Je geeft documenten uit (reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels etc.) en verzorgt onder andere de milieupassen, aanvragen ontheffingen spitsafsluitingen en behandelt aangifte van verloren of gevonden voorwerpen.
Dit ben jij
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker binnen een
gemeente - Kandidaat is beschikbaar vanaf 26 mei 2024 5 ochtenden voor de
telefoondienst van 08.30-12.30 uur en in de zomerperiode tussen 21-7 en
29-8 de flexibiliteit om soms ook een hele dag te werken (ochtend
telefoondienst en de middag aan de balie, nog steeds max 20 uur per week)
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker binnen een
gemeente - Een aantoonbare omschrijving van de werkzaamheden binnen de functie van KCC
medewerker .

Het proces
Dit verhaal gaat over jou
Iets voor jou?